Vadistanbul Park basın karşısına çıkıyor!
AND Pastel'de 287 bin TL'den başlayan fiyatlarla
Yatırımcılar altını bırakıp konuta yöneldi
Bakan Binali Yıldırım'dan Kanal İstanbul açıklaması!
İsmailağa Cemaati’nden ‘yıkım’ açıklaması!

Innovia 4 nerede?

Innovia 4 nerede? Yeşil GYO tarafından inşa edilen Innovia projesinin 4. etabı Beylikdüzü'nde konumlandırıldı.
 
Yazı Boyutu

Beylikdüzü'nde, şehir merkezine 25 km, havaalanına 13 km uzaklıkta, sağlık hizmetlerine 10 dakika mesafede, alışveriş merkezlerine 10 dakika mesafede ve Eğitim Kurumlarına da 15 dakika mesafede konumlandırıldı.

İnnovia 4 İletişim bilgileri

Web : www.innovia.com.tr

Mail : info@yesilinsaat.com.tr

Telefon : 0212 414 08 00

Firma Beyazlar Group
Proje Dora Park 2
Telefon 0212 871 33 22
Adres Dora Park 2 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ev kirasını 35 kuruş eksik yatırdı davalık oldu
08.02.2016 15:57
1.300 TL olan ev kirasından 35 kuruşu banka kesince ev sahibi ile kiracı davalık oldu.
Ergenç ve Korel çifti arkadaşlarını evlerinde ağırladı
08.02.2016 14:26
Halit Ergenç ve Bergüzar Korel çifti önceki akşam evlerinde arkadaşlarını ağırladı.
Turyap, girişimci adayları ile buluşuyor
08.02.2016 11:02
Türkiye’de ilk kez 1985 yılında franchise sistemini başlatan TURYAP, gayrimenkul alanında girişimci olmak isteyen adaylarla bir araya geliyor.
Mahmut Efendi Külliyesi'nde kaçak binalar yıkılıyor
08.02.2016 11:19
Beykoz'da, bir derneğe ait kaçak olduğu belirtilen yapıların yıkılması için çalışma başlatıldı.
Tekirdağ'da arsa dolandırılıcığı iddiası!
07.02.2016 20:12
Tekirdağ'da bir televizyon kanalındaki reklam ile satılmak istenen arsaların kendi tarlaları olduğunu öne süren 30 kişi savcılığa başvurdu.
Riva Deresi taştı, evleri su bastı!
07.02.2016 14:35
Riva Deresi taştı; tekneler sele kapıldı, bazı ev ve işyerlerini su bastı.
Çaycuma Belediyesi, kat karşılığı inşaat yaptıracak
07.02.2016 14:10
Çaycuma Belediye Başkanlığı, 6 milyon 820 bin TL tahmini bedelle kat karşılığı inşaat yaptıracak.
Hatay'da Suriyeliler için okul yapılacak
07.02.2016 12:28
Hatay Valiliği ile Almanya'nın Aalen Belediyesi ve Baden-Württemberg Eyaleti Sosyal Demokrat Partisi arasında okul yapımına ilişkin protokol imzalandı
'Asrın Projesi, Kıbrıs'ın potansiyelini arttırır'
07.02.2016 12:24
KKTC Ekonomi, Sanayi ve Ticaret Bakanı Sunat Atun, "Kıbrıs'ta anlaşma adanın potansiyelini kat kat arttırır" dedi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000