Anka Yapı Fikirtepe’yi taşımaya başladı

Anka Yapı Fikirtepe’yi taşımaya başladı Anka Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Şaadet Temel, Fikirtepe'yi taşımaya başladıklarını ifade etti
01.02.2012 - 10:23
Yazı Boyutu

Fikirtepe arsa sahipleri ile  daha önce %100 sözleşmeleri tamamlandığını belirten ANKA Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Şaadet Temel Fikirtepe sakinlerine okulların sömestir tatiline geçmesi ile 25 Ocak -05 Şubat 2012  tarihleri arasında taşıma ve kira bedeli ödeme sözü verdiğinden sözünü tutmak adına hava muhafelitine kar yağışına rağmen evleri taşımaya başladıklarını ifade etti.

 Bugün itibarıyla  110 hane taşıdıklarını ve şubat sonuna kadar taşınmaları tamamlayıp yıkım ruhsatları için çalışmalara başlarken Mart ayı içinde ilk yıkım ve arsa temizliğine başlayan firma olacağız diyen Anka Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Şaadet Temel proje ve ruhsat çalışmalarının Nisan ayı içinde AVAN proje aşamasına geleceğini projeye yurt dışı ve yurt içi taleplerin geldiğini ANKA YAPI olarak Fikirtepe de 2012 yılında parlayan bir yıldız gibi projeler üreteceklerini  ve ülkemize katmadeğer kazandırmayı, istihdam alanları oluşturmayı yabancılara  mülk satışı yaparak döviz kazandırmayı hedeflediklerini  belirterek Fikirtepedeki ilk kentsel dönüşümün herkese  hayırlı ve uğurlu olmasını diledi.

 

Firma Anka Yapı
Proje Evim Kadıköy
Telefon 444 38 11
Adres Evim Kadıköy Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000