Vodafone Arena'da İskele Çöktü
Maltepe Kaleyurt Sitesi’nin tamamı icradan satışta!
TOKİ’den ucuz ev ve dükkan arayanlara büyük fırsat!
Greenist’in serinleten yaz fırsatları devam ediyor!
Yooİstanbul'a yatırım yapanlar kazanıyor

Dünyanın en büyüklerinin 31'i Türk firması

Dünyanın en büyüklerinin 31'i Türk firması Dünyayı inşa eden 225 en büyük firma arasında 2011 yılında 31 Türk firması da yer aldı
 
Yazı Boyutu

Türkiye Müteahhitler Birliği Başkanı Emin Sazak, Dünyanın En Büyük 225 Uluslararası Müteahhidi listesinde geçtiğimiz yıl 33 olan Türk müteahhitlik firması sayısının 2011'de 31 olarak gerçekleştiğini söyledi. 
BAYTUR DA LİSTEDE
Listede aralarında Baytur, Limak, STFA, Nurol, Mak-Yol, Cengiz, Alarko ve Doğuş'un da yer aldığı 31 firma yer aldı. Uluslararası inşaat sektörü dergisi 'Engineering News Record' (ENR) tarafından her yıl firmaların kendi ülkeleri dışında gerçekleştirdikleri iş hacimleri dikkate alınarak dünyanın en büyük ilk 225 uluslararası müteahhitlik firmasını belirlemek üzere kıyaslamalı bir araştırma yapılıyor.  Türk müteahhitlerin En Büyük 225 Uluslararası Müteahhitlik firmasının toplam iş hacmi içerisindeki 2009 yılında yüzde 3.7 olan payları 2010'da yüzde 3.8'e çıktı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Kıbrıs'ın en yeni öğrenci yurdu kapılarını açtı!
27.07.2015 16:43
Dormitory Premium Park Kız Öğrenci Yurdu açıldı.
İnşaat sektörü güven endeksi Temmuz'da azaldı!
27.07.2015 16:38
Sektörel güven, hizmetler ve perakende ticarette yükselirken, yaz mevsiminin ortasına gelinmesine karşılık inşaat sektöründe düştü.
Şişman ve Mutlu'nun heykelleri Ortaköy'de!
27.07.2015 15:30
Ortaköy meydanında 29 Temmuz tarihine kadar sergilenecek olan "Şişman ve Mutlu" heykelleri, büyük ilgi görüyor.
Elazığ Gazi Caddesi'nde kentsel dönüşüm!
27.07.2015 15:17
Elazığ Belediyesi kent estetiğine katkı sağlamak amacıyla Gazi Caddesi'ndeki binaların cepheleri için ödüllü mimari proje yarışması düzenliyor.
Ada İnncek Konutları ne zaman teslim edilecek?
27.07.2015 11:45
Adafen Yapı imzasıyla Ankara'da inşa edilen Ada İnncek Konutları'nın teslimleri merak konusu...
Otel yatırımları düşüşe geçti!
27.07.2015 10:49
Türkiye bu yıl turizmde sancılı bir dönem yaşarken, otel yatırımları için teşvik başvuruları düşüşe geçti.
Adana'da hırsızlıkla suçlanan inşaat bekçisi intihar etti
27.07.2015 10:37
Adana’da, bekçilik yaptığı inşaatta meydana gelen hırsızlıktan sorumlu tutulan bir kişi, arkadaşına not bırakarak Seyhan nehrine atlayıp intihar etti.
Inna, Kapalıçarşı'da klip çekti
27.07.2015 09:28
Romanyalı şarkıcı Inna, “Party Never Ends”in ardından “Bop Bop” şarkısına da İstanbul’da klip çekti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000