Yalova Armutlu'da TOKİ konutları yükselecek!

Yalova Armutlu'da TOKİ konutları yükselecek! Yalova’nın Armutlu İlçesi’nde dar gelirli vatandaşların konut sahibi olabilmesi için Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) ile Armutlu Belediyesi arasında anlaşma sağlandı
07.10.2012 - 14:07
Yazı Boyutu

 

Armutlu Belediye Başkanı Mehmet Birkan, 2+1 şeklinde yapılması planlanan konutların 15 yıl gibi uzun vadeli geri ödemeyle satılacağını söyledi. Bir süre önce vatandaşlarla görüşerek toplu konut projesini anlattıklarını dile getiren Birkan, "Onların görüşlerini aldık. TOKİ ile yaptığımız görüşmede konut yapımında bir mutabakat sağladık. Ancak TOKİ, 95 konutun altında çalışma yapmıyor, bu nedenle gerekli sayıya ulaşmayı bekliyoruz. Şu ana kadar 55 başvuru alındı" diye konuştu.
 
Yılbaşına kadar 95 başvuruyu geçmeyi ve çalışmaların başlamasını hedeflediklerini ifade eden Birkan,Armutlu için çok önemli olan bu proje ile hem alt gelir grubundaki vatandaşlara modern konutlarda yaşama imkanı sağlanacağını hem de çarpık kentleşmenin önüne geçileceğini bildirdi.
 
Birkan, projeden, geliri 2 bin 600 liradan düşük olanların ve en az bir yıldır ilçede ikamet edenlerin yararlanabileceğini kaydetti.
 
TOKİhaber.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000