Kağıthane 7000’de Ramazan'a özel yatırım fırsatı…
Eval İnşaat'tan Bahçeşehir'e değer katacak yatırım!
Seyyid Seyfettin Arvas Bey vefat etti!
Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın adı 'Külliye' oldu!
Sapanca, son yıllarda Arap akınına uğruyor

TOKİ Van Merkez'de 688 TL taksitle!

TOKİ Van Merkez'de 688 TL taksitle! TOKİ Van Merkez Korubaş projesi kapsamında iki konut satışa sunuluyor...
 
Yazı Boyutu

 

TOKİ Van Merkez KOrubaş (Memursen) projesinde 2 konut satışa sunuluyor. Başvurular 3 Aralık ile 31 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek. 
 
TOKİ Van Merkez Korubaş'ta 119 metrekare büyüklüğe sahip 3+1 evlerin fiyatları 92 bin 892 lira ile 114 bin 111 lira arasında değişiyor. Yüzde 20 peşinatla 108 ay vade 
 
uygulandığında aylık taksitler 688 liradan başlıyor. 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Ali Ağaoğlu, Alaçatı'da tatil keyfi yapıyor
06.07.2015 13:04
Ali Ağaoğlu, yeni aldığı 47 metrelik yatıyla Ege kıyılarında tatile çıktı.
Akdeniz mimarisinin dokusu bu yaz evinizde!
06.07.2015 11:18
Ceramica Empoli serisi, mavi ve beyaz renklerin çarpıcı kombinasyonu ve özgün desenlerin kompozisyonu ile evlere Akdeniz havası getiriyor.
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000