TOKİ 51 bin metrekarelik arsa ihalesini iptal etti
Emlak sektöründe yerli sermayeli bir marka doğuyor!
Boztepe, turistlerin yeni gözdesi oldu
Atatürk Kültür Merkezi için yeni proje bakanlıkta!
Ünlü inşaat şirketi 50 bin kişiyi işten çıkardı!

TOKİ Van Merkez'de 688 TL taksitle!

TOKİ Van Merkez'de 688 TL taksitle! TOKİ Van Merkez Korubaş projesi kapsamında iki konut satışa sunuluyor...
 
Yazı Boyutu

 

TOKİ Van Merkez KOrubaş (Memursen) projesinde 2 konut satışa sunuluyor. Başvurular 3 Aralık ile 31 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek. 
 
TOKİ Van Merkez Korubaş'ta 119 metrekare büyüklüğe sahip 3+1 evlerin fiyatları 92 bin 892 lira ile 114 bin 111 lira arasında değişiyor. Yüzde 20 peşinatla 108 ay vade 
 
uygulandığında aylık taksitler 688 liradan başlıyor. 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Türkiye Müteahhitler Birliği’nden sektör analizi!
29.04.2016 12:19
Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) yeni 3 aylık İnşaat Sektörü Analizi’ni yayımladı.
Narova 2. Etap ne zaman teslim edilecek?
29.04.2016 10:51
Kayhan Karabayır 80 dönüm arazide 9 etapta bin 100 konut olarak planlanan Narova'nın ilk bölümünde yaşamın başladığını bildirdi.
Silivri sahilindeki yosunlar temizleniyor
28.04.2016 15:44
AK Parti Silivri İlçe Başkanı Kutlu: "Çalışmalardan sonra halkımız daha temiz bir sahilde yüzebilecek"
'Türkiye'nin Maldivleri' turizme kazandırılacak
27.04.2016 16:39
Burdur'un Yeşilova ilçesinde bulunan, beyaz kumsalı ve berrak yapısıyla Maldivler'e benzetilen Salda Gölü, turizme kazandırılacak.
Türk müteahhitler gelişen ülkelerle rekabet edebilecek
27.04.2016 16:12
Türk Eximbank Genel Müdürü Hayrettin Kaplan, Türk iş adamlarına doğrudan kredi imkanıyla destek olacaklarını söyledi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000