TOKİ Samsun Canik 2. Etap kura sonuçları belli oldu!

TOKİ Samsun Canik 2. Etap kura sonuçları belli oldu! TOKİ mülkiyetinde bulunan ve satış işlemleri T. Halk Bankası aracılığı ile gerçekleştirilen Samsun Canik 2.Etap projesinde kura sonuçları belli oldu
15.02.2013 - 10:38
Yazı Boyutu

TOKİ mülkiyetinde bulunan ve satış işlemleri T. Halk Bankası aracılığı ile gerçekleştirilen Samsun Canik 2.Etap projesinde, başvuru işlemleri sonucunda C tipi, 118,36 m2 3+1 konutların başvurusu konut adedinden fazla olduğu için "Konut Alma Hakkı ve Konut Belirleme Kurası" 15 Şubat 2013 tarihinde Canik Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.

Samsun Canik 2. Etap Toplu Konut Uygulaması kapsamında, konut seçimleri Canik 2. Etap şantiyesinde 20 Şubat 2013 - 05 Mart 2013 tarihinde yapılacak, Gayrimenkul Satış Sözleşmeleri ise T. Halk Bankası Samsun Canik Şubesinde 21 Şubat 2013 - 06 Mart 2013 tarihinde imzalanacak.

Kura sonuçları için tıklayın!

Konut seçim programı için tıklayın!

Satış ilanı için tıklayın!

Satış fiyatları için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000