Kirazpınar TOKİ Evleri Gebze kura sonuçları açıklandı!

Kirazpınar TOKİ Evleri Gebze kura sonuçları açıklandı! TOKİ tarafından satışa sunulan Kocaeli-Gebze Kirazpınarı projesi kapsamında yer alan 204 adet konutun Kura Çekilişi 19 Aralık 2012 Çarşamba günü Gebze Osman Hamdi Kültür Merkezinde saat: 10:00'da gerçekleşti
19.12.2012 - 16:04
Yazı Boyutu

 

Kocaeli Gebze
 
TOKİ tarafından satışa sunulan Kocaeli-Gebze Kirazpınarı projesi kapsamında yer alan 204 adet konutun Kura Çekilişi 19 Aralık 2012 Çarşamba günü Gebze Osman Hamdi Kültür Merkezinde saat: 10:00'da gerçekleşti. Kirazpınar Toki Evleri Gebze kura sonuçları açıklandı!
 
* Şehit Aileleri, Maluller ile Dul ve Yetimlerine kuraya girmeden konut alma hakkı tanındı, ancak bu kişilerin konutları öncelikli olarak kura ile belirlendi. 
 
 
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000