maritbet girişmaritbet
Sanat Halı Domotex Fuarı’na damgasını vurdu!

Sanat Halı, Almanya’nın Hannover şehrinde gerçekleşen ve dünyanın en büyük ihtisas fuarlarından olan “Domotex 2013” Dünya Halı ve Zemin Ürünleri Fuarı’nda sergilediği koleksiyonları ile ziyaretçilerinden tam not aldı

Türkiye'nin ihracat şampiyonları arasında yer alan Sanat Halı, ihracata özel hazırladığı 90 kalite yaklaşık 400 desenden oluşan ve büyük beğeni gören koleksiyonu, kendisine özgü çizgisi ile dünya makine halısı sektörüne güçlü imzasını da taşıdı.

Konu ile ilgili açıklama yapan Sanat Halı Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Kaplan, “Sanat Halı olarak Domotex Fuarı'na her yıl düzenli olarak katılıyoruz. Bu yıl da fuarda hem mevcut hem de potansiyel müşterilerimizle bir araya geldik ve özenle hazırladığımız yeni koleksiyonumuza uluslararası düzeyde ilgi gördük. Bu bizi oldukça memnun etti. Büyük bir ticaret hacmi yakaladığımız bu fuarda, ziyaretçilerimizin yüzde 30'unu yeni müşterilerimiz oluşturdu. İhracat odaklı bir firma olarak kazandığımız yeni müşterilerimiz ile hedeflerimizi daha kolay gerçekleştireceğimize inanıyoruz. Bugün 50'nin üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz.  Avrupa, Amerika, Ortadoğu ve Asya ülkelerine yoğun bir şekilde ihracat yapıyoruz. Planlı ve stratejik büyümemizi sürdürerek kullanışlı, kaliteli, farklı, özgün ve yüksek teknolojiyle ürettiğimiz ürünlerimizi dünyanın birçok ülkesine daha ihraç etmeyi planlıyoruz. 2012 yılında 170 milyon TL'lik bir ciro gerçekleştirdik, bu yıl yüzde 25 daha büyümeyi hedefliyoruz” dedi.

Yorum Yaz

Benzer Haberler

Tarihi konut kampanyasında İhlas Yapı projelerine büyük ilgi
  • 06.06.2020 18:56

Bizim Evler ve Marmara Evleri markalı projelerde 12 ay ödemesiz, 180 ay vade ile ...

Peli Parquet, Domotex Fuarı’nda en yeni tasarımlarını tanıtacak
  • 08.01.2018 10:12

Peli Parquet, en yeni teknolojilerin ve trendlerin sergilendiği Almanya’nın Hano ...

Demirci’den dünyanın dört bir yanına halı!
  • 19.01.2015 15:44

Halı sektörü, camiler, oteller ve yurtların halı ihtiyacını karşılarken, meslek ...

Domotex Halı Fuarı, Gaziantep’e merhaba dedi
  • 26.05.2014 16:53

29 Mayıs 2014 Perşembe akşamına dek sürecek olan fuar daha ilk gününde yurtiçi v ...

Domotex Halı Fuarı bugün Gaziantep’te açılıyor
  • 26.05.2014 15:14

Makine halısında dünya modasını belirleyen Gaziantep, trendleri Almanya’dan deği ...