Carousel AVM yenileniyor! Ek bina yapılacak!
Dövizdeki yükseliş konut fiyatlarına yansıyacak!
Avrupark Bahçekent’te lansman kampanyası uzatıldı
Metro ve metrobüs duraklarında bomba alarmı!
İstanbul 30 Temmuz'da karanlığa teslim olacak!

Van için prefabrik ihalesi

Van için prefabrik ihalesi Kızılay tarafından Van için 1000 prefabrik konut ihalesi yapılıyor.
 
Yazı Boyutu

Van'da kıs koşullarında geçiri barınma ihtiyacının karşılanması amacıyla prefabrik konutlar kuruluyor. Kızılay, bu çerçevede bin adetlik prefabrik ev ihalesi yapıyor.

En ucuzu 5000-7500 TL arasında satılan prefabrik evler bir günde üretiliyor.

Türkiye'de prefabrik ev üreten firmaların bin adet geçici barınma ünitesinin tamamını, mevcut kapasite ile bir ayda üretebilecekleri belirtiliyor.

Kızılay yetkilileri, geçici konutların tamamının 60 günde kurulmasını planladıklarım açıkladılar.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Kıbrıs'ın en yeni öğrenci yurdu kapılarını açtı!
27.07.2015 16:43
Dormitory Premium Park Kız Öğrenci Yurdu açıldı.
İnşaat sektörü güven endeksi Temmuz'da azaldı!
27.07.2015 16:38
Sektörel güven, hizmetler ve perakende ticarette yükselirken, yaz mevsiminin ortasına gelinmesine karşılık inşaat sektöründe düştü.
Şişman ve Mutlu'nun heykelleri Ortaköy'de!
27.07.2015 15:30
Ortaköy meydanında 29 Temmuz tarihine kadar sergilenecek olan "Şişman ve Mutlu" heykelleri, büyük ilgi görüyor.
Elazığ Gazi Caddesi'nde kentsel dönüşüm!
27.07.2015 15:17
Elazığ Belediyesi kent estetiğine katkı sağlamak amacıyla Gazi Caddesi'ndeki binaların cepheleri için ödüllü mimari proje yarışması düzenliyor.
Ada İnncek Konutları ne zaman teslim edilecek?
27.07.2015 11:45
Adafen Yapı imzasıyla Ankara'da inşa edilen Ada İnncek Konutları'nın teslimleri merak konusu...
Otel yatırımları düşüşe geçti!
27.07.2015 10:49
Türkiye bu yıl turizmde sancılı bir dönem yaşarken, otel yatırımları için teşvik başvuruları düşüşe geçti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000