İnşaat şirketleri devlete yüksek vergi borcu olan kuruluşlar arasında yer alıyor!

İnşaat şirketleri devlete yüksek vergi borcu olan kuruluşlar arasında yer alıyor! Maliye Bakanlığı, devlete 1 milyon liranın üzerinde vergi borcu olan mükellefleri açıkladı
04.09.2013 - 15:50
Yazı Boyutu

Maliye Bakanlığı, devlete 1 milyon liranın üzerinde vergi borcu olan mükellefleri açıkladı. Devlete toplam 12 bin 914 kişi ve kuruluşun 1 milyon liranın üzerinde vergi borcu bulunuyor. Listede sadece ilk 100'de yer alanların borcu ve cezası 15,8 milyar lirayı buluyor.

Gelir İdaresi Başkanlığının internet sitesinde yer alan duyuruya göre, 30 Haziran 2013 tarihi itibariyle 1 milyon lirayı aşan vergi ve cezalar listesinin başında 767 milyar 293 milyon 106,19 lira ile İmar Bankası eski Genel Müdürü Hilmi Başaran bulunuyor. Başaran'ı 598,5 milyon liralık borç ile İmarbank Offshore Limited Şirketi ve her biri 579,3 milyon liralık borçları ile Mustafa Akar, Bahattin Uzan ve Yeşim Öztürk izliyor. Sıralamada, İmar Bankası ile bankanın şubelerine ait başka vergi borçları da yer alıyor.

Listede, belediyeler ile bir önceki Varlık Barışı uygulamasının ünlü ismi Ali Türkan, Bahattin Uzan, Kemal Uzan ve Yavuz Uzan'ın yanı sıra çok sayıda  petrol, tekstil, inşaat, medya ve turizm şirketinin olduğu da görülüyor. Öte yandan, listenin sadece ilk 100'ünde yer alan kişi ve kuruluşların toplam vergi borcu ve cezalarının tutarı, 15 milyar 783 milyon 312 bin lira düzeyinde bulunuyor.

Söz konusu listede yer alan borçlu belediyeler arasında ilk sırayı ise 259,5 milyon lira ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi alıyor.

AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000