Yabancıların en çok yatırım yaptığı 4. il Yalova!
Yabancıların en çok yatırım yaptığı 4. il Yalova!
Ordu, milyonlarca kişiye işte böyle tanıtılacak
Ordu, milyonlarca kişiye işte böyle tanıtılacak
Yüksekova yeniden inşa edilecek!
Yüksekova yeniden inşa edilecek!
İnşaatın tepesindeki izinsiz özçekime ceza yok!
İnşaatın tepesindeki izinsiz özçekime ceza yok!
Tual Bahçekent'ten ev alacaklara ödeme kolaylığı
Tual Bahçekent'ten ev alacaklara ödeme kolaylığı

Emlaktasondakika

Soyak Halkalı projesiyle İstanbul'a döndü!

Soyak Halkalı projesiyle İstanbul'a döndü! Soyak’ın İstanbul Halkalı’daki 2000 konutluk yeni bir projesi önümüzdeki günlerde satışa çıkacak
2010-10-02 - 02:19 02.10.2010 - 02:19 
Yazı Boyutu



Soyak, İstanbul'daki yatırımlarına üç yıl aradan sonra Halkalı'da başlayacağı Soyak Halkalı projesi ile geri dönüyor. 2 bin konuttan oluşacak projede fiyatlar 100 bin TL'den başlayacak. Projede yüzde 5 peşinatla 120 aya varan vade seçenekleri sunulacak. Projenin yüzde 75'i ise yeşil alandan oluşacak.

SOYAK HALKALI
Daire sayısı: 2 bin
Fiyatlar: 100 bin TL'den başlayacak
Teslim: Aralık 2012
 

Soyak İletişim bilgileri
Web: www.soyak.com.tr
Tel: 444 0 795
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000