Parkmahal Konutları Konya'da 450 bin TL'ye 3+1!

Parkmahal Konutları Konya'da 450 bin TL'ye 3+1! Deha Grup imzasıyla inşa edilen Park Mahal Konutları, 400 dairelik bir proje
12.09.2013 - 14:58
Yazı Boyutu

Konya - Meram'da hayata geçirilen Park Mahal Konutları'nın arsa alanı 50 bin metrekare olarak belirlendi. 40 bin metrekaresi yeşile ayrılan Park Mahal Konutları'nda 3+1'den 7+2'ye kadar farklı daire seçenekleri yer alıyor.

Park Mahal Konutları'nda konut fiyatları 450 bin liradan başlayarak 850 bin liraya kadar yükseliyor. Peşin ödemelerde yüzde 10 indirim imkanı sunan Park Mahal Konutları'nda 44 tip daire mevcut. 

2015 yılının Aralık ayında tamamlanması hedeflenen Park Mahal Konutları'nda fitness center, bay ve bayan kapalı yüzme havuzu, sauna, çok amaçlı salon, Türk hamamı, açık ve kapalı otopark, basketbol sahası, tenis kortu, mini halı saha, çocuk oyun alanları, bisiklet ve yaya yolları, süs havuzları ve oturma alanları mevcut. 

Deha Grup imzasıyla inşa edilen Park Mahal Konutları, 400 dairelik bir proje. Konya'nın en seçkin ve en popüler merkezi Meram'da yükselen Parkmahal Konutları, sizi masallardan çıkıp gelmiş bir sarayda rüya gibi bir hayata çağırıyor! 

Parkmahal Konutları İletişim Bilgileri;

Web: http://www.parkmahal.com.tr

Telefon: 0332 322 99 91

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000