Nuroğlu İnşaat Samandıra Houses'da 85 bin TL'ye!

Nuroğlu İnşaat Samandıra Houses'da 85 bin TL'ye! Samandıra Houses'da 75 metrekare 2+1 konutların fiyatları 85 bin liradan, 110 metrekare 3+1 konutların fiyatları 155 bin liradan, 150 metrekare 3+2 dublekslerin fiyatları 190 bin liradan başlangıç gösteriyor
 
Yazı Boyutu

 

5 katlı 14 bloktan meydana gelen Samandıra Houses, 140 konuttan oluşuyor. 24 ay sonra teslim edilecek olan Samandıra Houses'ın toplam arsa alanı 12 bin metrekare olarak belirlendi.
 
Samandıra Houses'da 75 metrekare 2+1 konutların fiyatları 85 bin liradan, 110 metrekare 3+1 konutların fiyatları 155 bin liradan, 150 metrekare 3+2 dublekslerin fiyatları 190 bin liradan başlangıç gösteriyor. 
 
Nuroğlu İnşaat ile Temkin İnşaat tarafından inşa edilen Samandıra Houses'ta blokların her katında 2 daire yer alıyor. Açık otopark, 2 adet süs havueu ve çocuk oyun alanlarının yer aldığı Samandıra Houses'ın daire özellikleri; saten duvar, güvenlik, plastik duvar, ahşap doğrama, plastik tavan, laminant parke döşeme, PVC doğrama, ebeveyn banyo mevcut. 
 
Samandıra Houses İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.nurogluinsaat.com.tr
Telefon: 0216 509 10 29
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000