Nuroğlu İnşaat Samandıra Houses'da 85 bin TL'ye!

Nuroğlu İnşaat Samandıra Houses'da 85 bin TL'ye! Samandıra Houses'da 75 metrekare 2+1 konutların fiyatları 85 bin liradan, 110 metrekare 3+1 konutların fiyatları 155 bin liradan, 150 metrekare 3+2 dublekslerin fiyatları 190 bin liradan başlangıç gösteriyor
17.09.2012 - 10:19
Yazı Boyutu

 

5 katlı 14 bloktan meydana gelen Samandıra Houses, 140 konuttan oluşuyor. 24 ay sonra teslim edilecek olan Samandıra Houses'ın toplam arsa alanı 12 bin metrekare olarak belirlendi.
 
Samandıra Houses'da 75 metrekare 2+1 konutların fiyatları 85 bin liradan, 110 metrekare 3+1 konutların fiyatları 155 bin liradan, 150 metrekare 3+2 dublekslerin fiyatları 190 bin liradan başlangıç gösteriyor. 
 
Nuroğlu İnşaat ile Temkin İnşaat tarafından inşa edilen Samandıra Houses'ta blokların her katında 2 daire yer alıyor. Açık otopark, 2 adet süs havueu ve çocuk oyun alanlarının yer aldığı Samandıra Houses'ın daire özellikleri; saten duvar, güvenlik, plastik duvar, ahşap doğrama, plastik tavan, laminant parke döşeme, PVC doğrama, ebeveyn banyo mevcut. 
 
Samandıra Houses İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.nurogluinsaat.com.tr
Telefon: 0216 509 10 29
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000