Neopolitan Eryaman'da fiyatlar 350 bin TL'den başlıyor!

Neopolitan Eryaman Neopolitan Eryaman'da konutlar net 174, brüt 200 metrekare şeklinde tasarlandı ve 350 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.
25.09.2013 - 16:30
Yazı Boyutu

Fırat Life Syle, Dema İnşaat ortaklığında hayata geçirilen Neopolitan Eryaman, Ankara'da Eryaman 3. etap ile 4. etap arasında inşa ediliyor. Tamamı 4+1 şeklinde tasarlanan Neopolitan Eryaman, 2 blok halinde hayata geçiriliyor. 

Sitede, daire fiyatları 350 bin liradan başlayarak 400 bin liraya kadar yükseliyor. 28 katlı her katta 4 konuttan meydana gelen Neopolitan Eryaman'da konut teslimleri 2014 yılının Ekim ayında gerçekleştirilecek. 

13 bin 627 metrekarelik arsa üzerine inşa edilen Neopolitan Eryaman'da 196 adet 4+1 daire, 8 adet dubleks daire yer alıyor. Daire içlerinde yerden ısıtma sistemi tercih edilerek hem alandan tasarruf edildi hem de doğalgazdan kaynaklanabilecek olumsuzlukların önüne geçildi. Neopolitan Eryaman içerisinde; buhar odası, fitness center, yüzme havuzu ve Türk hamamı sıralanıyor.

Neopolitan Eryaman İletişim Bilgileri;

Web: http://www.neopolitan.com.tr

Telefon: 0312 283 82 82

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Dema İnşaat
Proje Neopolitan Eryaman
Telefon 0312 283 82 82
Adres Neopolitan Eryaman Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000