Nar Evleri 2'de bir ayda 54 daire satıldı!

Nar Evleri 2 Ketenci İnşaat'ın İzmir'de hayata geçirdiği Nar Evleri 2 projesinde bir ayda 54 daire satıldı.
11.11.2011 - 11:18
Yazı Boyutu

Ketenci İnşaat'ın yeni projesi 'Nar Evleri 2' konutları, özellikleri ve ödeme kolaylığı ile ev sahibi olmak isteyenler tarafından yoğun talep görüyor. Aynı zamanda satış ofisi olan 'Nar Evleri 2' konutlarının örnek dairesi, açıldığı günden bu yana ziyaretçi akınına uğruyor.

Yalnızca 1 ay içerisinde 300'den fazla aile tarafından ziyaret edilen, 222 daireden oluşan 'Nar Evleri 2' konutlarının 54 dairesi şimdiden satıldı.

Gösterilen yoğun ilgiyi memnuniyetle karşıladıklarını belirten Ketenci İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Ketenci, günümüz standartlarında kaliteli bir eve sahip olmanın herkesin hakkı olduğunu düşünerek bu projeyi hayata geçirdiklerini söyledi.

'Nar Evleri 2' konutları; yüzme havuzu, otopark, 24 saat güvenlik gibi özellikleri bir arada bulundurarak çok uygun fiyatı ve ödeme koşulları ile kısa sürede yüksek satış grafiği çizdi.

Satışta artış beklediklerini belirten İbrahim Ketenci, "Gelecekteki projelerimizde de yüksek standartları uygun fiyatlarla müşterimize sunarak daha binlerce aileyi ev sahibi yapmayı hedefliyoruz" dedi.

Nar Evleri 2 İletişim Bilgileri

Web adresi: www.narevleri.com

Mail: info@narevleri.com

Telefon: 0 232 386 41 01

Fax : 0 232 386 41 02

Habertürk Egeli

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000