Kristalpark Balıkesir'de ön satışa çıktı! 57 bin TL!

Kristalpark Balıkesir'de ön satışa çıktı! 57 bin TL! Karesi İnşaat tarafından Balıkesir’de hayata geçirilen Kristalpark projesinde fiyatlar 57 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

Karesi İnşaat tarafından Balıkesir'de hayata geçirilen Kristalpark ön satışa çıktı. Kristalpark projesi toplam 410 konuttan oluşuyor.  

63 metrekare ile 153 metrekare arasında 1+1'den 3+1'e kadar farklı tiplerde konutlardan oluşan Kristalpark'ta 57 bin liradan başlayan daire fiyatları 184 bin liraya kadar çıkıyor. Kristalpark projesinde 25 bin lira peşinatla daire sahibi olunabiliyor.

Arazinin yüzde 75'inin yeşil alanlara ayrıldığı Kristalpark projesinde basketbol ve voleybol sahası, yürüyüş alanları, kontrollü site girişleri ve otoparklar bulunuyor.  

Şehir merkezine yürüyüş mesafesinde bulunan Kristalpark evleri, şehrin yüksek bir yerinde olduğundan bazı bloklardan Balıkesir panoraması görülecek.

Kristalpark iletişim bilgileri

Web: http://www.kristalpark.com/

E-posta: info@karesiinsaat.com.tr

Tel:  0266 243 29 96 - 0266 243 39 97

GSM : 0549 870 38 43 - 0549 870 38 44 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
New Yorkluların gözü İstanbul'daki bu caddede!
24.04.2015 12:37
Fatih'te Kadınlar Pazarı’nın bulunduğu İtfaiye Caddesi, New York Times'ın hazırladığı Avrupa’nın en gözde 12 caddesi listesinde yerini aldı.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000