Kristalpark Balıkesir'de ön satışa çıktı! 57 bin TL!

Kristalpark Balıkesir'de ön satışa çıktı! 57 bin TL! Karesi İnşaat tarafından Balıkesir’de hayata geçirilen Kristalpark projesinde fiyatlar 57 bin liradan başlıyor
25.05.2011 - 16:22
Yazı Boyutu

Karesi İnşaat tarafından Balıkesir'de hayata geçirilen Kristalpark ön satışa çıktı. Kristalpark projesi toplam 410 konuttan oluşuyor.  

63 metrekare ile 153 metrekare arasında 1+1'den 3+1'e kadar farklı tiplerde konutlardan oluşan Kristalpark'ta 57 bin liradan başlayan daire fiyatları 184 bin liraya kadar çıkıyor. Kristalpark projesinde 25 bin lira peşinatla daire sahibi olunabiliyor.

Arazinin yüzde 75'inin yeşil alanlara ayrıldığı Kristalpark projesinde basketbol ve voleybol sahası, yürüyüş alanları, kontrollü site girişleri ve otoparklar bulunuyor.  

Şehir merkezine yürüyüş mesafesinde bulunan Kristalpark evleri, şehrin yüksek bir yerinde olduğundan bazı bloklardan Balıkesir panoraması görülecek.

Kristalpark iletişim bilgileri

Web: http://www.kristalpark.com/

E-posta: info@karesiinsaat.com.tr

Tel:  0266 243 29 96 - 0266 243 39 97

GSM : 0549 870 38 43 - 0549 870 38 44 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000