Bizim Evler 3’te 130 bin liraya daire!

Bizim Evler 3’te 130 bin liraya daire! Bizim Evler 3 projesindeki dairelerin fiyatı 130 bin liradan başlıyor. Bizim Evler 3 projesinde 676 konut bulunuyor
24.05.2010 - 01:56
Yazı Boyutu


 
Ispartakule'de 724 konutluk Bizimevler 1'i tamamlayıp satan, ardından 522 konutluk Bizimevler 2'yi de bitirme aşamasına gelen İhlas İnşaat, aynı bölgede 676 dairelik Bizimevler 3'e start verdi. Bizim Evler- 3 projesindeki dairelerin fiyatı 130 bin liradan başlıyor.

Bizim Evler 3, İhlas İnşaat Grubu, Emlak Konut GYO ile ‘arsa satışı karşılığı gelir paylaşımı işi' olarak hayata geçirecek. Toplam arsa alanı 57 bin 133 metrekare büyüklüğünde olan Bizim Evler 3'ün toplam inşaat alanı ise 85 bin 700 metrekare.
 
Bizim Evler 3'te 76 adet 1+1, 236 adet 2+1, 220 adet 3+1, 144 adet 4+1 konut yer alacak. Bizim Evler 3'teki konutlar 2011 sonunda sahiplerine teslim edilecek.

Bizim Evler 3 fiyat listesi

Daire tipi

Adedi

Başlangıç fiyatı (TL)

1+1

76

130.000

2+1

236

163.000

3+1

220

244.000

4+1

144

275.000


 
Bizim Evler 3 iletişim bilgileri
Web: www.bizimevler.com.tr
E-posta: bilgi@bizimevler.com.tr
Tel: 0212 405 12 12
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000