Ağaoğlu Bakırköy 46 ödeme seçenekleri!

Ağaoğlu Bakırköy 46 ödeme seçenekleri! Ağaoğlu Bakırköy 46 ödeme seçenekleri kapsamında cazip fırsatlar sunuluyor
01.07.2013 - 13:29
Yazı Boyutu

Ağaoğlu Bakırköy 46 ödeme seçenekleri kapsamında cazip fırsatlar sunuluyor. 45 bin 500 metrekare arsa üzerinde inşa edilmekte olan Bakırköy 46 Evleri'nde toplam 5 blok 1215 daire, 3 blokta 12 tripleks villa bulunuyor.

Yüzde 81'i yeşil alan olarak tasarlanan Bakırköy 46 Evleri'nde        havuz, teraslar, yeşil alanar ve birçok aktivite alanı bulunuyor. Veliefendi Hipodromu karşısında inşa edilecek olan Bakırköy 46'da 40 metrekare ile 608 metrekare arası değişen daireler yer alıyor.

Stüdyo ile 7+1 arası konut seçeneklerinin bulunduğu Bakırköy 46 Evleri'nde fiyatlar 363 bin 600 liradan başlıyor ve 6 milyon 903 bin liraya kadar artış gösterebiliyor.

Ağaoğlu Bakırköy 46 ödeme seçenekleri

Örnek ödeme seçeneğine göre 519 bin 140 lira tutarındaki daire için yüzde 25 oranında 129 bin 785 lira taksit ödeniyor. Kalan 389 bin 355 liralık bölüm ise banka kredisi ile tamamlanıyor. 120 aya varan vadeli satışların yer aldığı Bakırköy 46'da 519 bin 140 liralık konutun taksitleri 4 bin 732 liradan başlıyor.

Ağaoğlu 46 Bakırköy iletişim bilgileri

Web: http://www.bakirkoy46.com

Telefon: 444 6 777

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000