560 Eminevim Kurtköy'de 72 ay 0 faiz

560 Eminevim Kurtköy'de 72 ay 0 faiz 560 Eminevim'de dairelerin alanları 44 metrekare ile 290 metrekare arasında değişiyor.
24.11.2013 - 09:10
Yazı Boyutu

Eminevim tarafından Kurtköy'de hayata geçirilen 560 Eminevim'de 560 konut bulunuyor. 23 bin 850 metrekarelik arsa üzerine kurulan 560 Eminevim, 3 blok halinde inşa ediliyor. 

1+0, 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinden oluşan 560 Eminevim'in yüzde 80'i yeşile ayrıldı. Her daire için otopark alanının tahsis edildiği 560 Eminevim'de 1+0 dairelerin fiyatları 116 bin liradan, 1+1 dairelerin fiyatları 238 bin liradan başlangıç gösteriyor. Projede 2+1 dairelerin fiyatları 238 bin TL ile 332 bin TL, 3+1 dairelerin fiyatları ise 340 bin TL ile 453 bin TL arasında farklılık gösteriyor.

Firma bünyesinde 72 aya kadar vade farksız taksit avantajı sunan 560 Eminevim Kurtköy'de kapalı yüzme havuzu, voleybol sahası, tenis kortu, kamelya, şelale, süs havuzu, fitness merkezi, sauna, çocuk oyun alanları, kreş ve basketbol sahası mevcut.

Konut teslimlerinin 2016 Eylül'de yapılacağı 560 Eminevim Kurtköy, Sabiha Gökçen Havalimanı'na 1 kilometre mesafede yükseliyor.

Eminevim Kurtköy İletişim Bilgileri;

Web: http://www.5yuz60.com

Telefon: 444 0 132

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000