Muğla Milas’taki Kırcağız köyünde 4 bin metrekare ormanlık alan yandı!

Muğla Milas’taki Kırcağız köyünde 4 bin metrekare ormanlık alan yandı! Milas'a bağlı Kırcağız köyü Kümesler mevkisinde henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı ormanlık alanda yangın çıktı
27.08.2012 - 11:12
Yazı Boyutu

 

Milas'ta çıkan yangında 4 dönüm ormanlık alan yanarak zarar gördü.

Milas'a bağlı Kırcağız köyü Kümesler mevkisinde henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı ormanlık alanda yangın çıktı. Kulede nöbet tutan görevli personelin ihbarı üzerine yangına Milas Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı 2 yangın söndürme uçağı, 1 helikopter, 4 arozöz, 30 yangın söndürme işçisiyle müdahale edildi.

Bölgenin sarp, dik ve kayalık olması nedeniyle ekiplerin müdahale etmekte zorluk çekilen yangın, yapılan çalışma sonucu söndürüldü. Yangında yaklaşık 4 dönüm ormanlık alan yandı.

Milas Orman İşletme Müdürlüğü yetkilileri, yangının kasıtlı olarak çıkarılması ihtimali üzerinde durduklarını belirterek, 2 gün öncede de aynı bölgede yangın çıktığını, bu yangında da yaklaşık 10 dönüm ormanlık alanın yandığını bildirdiler.

Güvenlik güçleri de yangının çıkış sebebiyle ilgili soruşturma başlattı.

Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000