Spradon Evleri’nde 60 ay sıfır faizle! 1375 TL taksitle!

Spradon Evleri’nde 60 ay sıfır faizle! 1375 TL taksitle! Kuzu Grup tarafından TOKİ ile birlikte İstanbul Bahçeşehir 'de inşa edilen Spradon Evleri’nde uygulanan kampanya ile 60 ay sıfır faizle satılıyor. Spradon Evleri’nde aylık taksitler ise 1375 liradan başlıyor
09.04.2011 - 00:40
Yazı Boyutu

Kuzu Grup tarafından TOKİ ile birlikte İstanbul Bahçeşehir 'de inşa edilen Spradon Evleri, toplam 80 bin metrekarelik alan üzerinde 22 adet müstakil villa, 88 adet ikiz villa, 84 adet dubleks daire ve 127 adet normal daireden oluşuyor. 86 metrekare 456 metrekare arasında değişen konutlar uygulanan kampanya ile 60 ay sıfır faizle satılıyor. Spradon Evleri'nde aylık taksitler ise 1375 liradan başlıyor.
 

Spradon Evleri'nde kapalı ve açık yüzme havuzları, yemyeşil yaşam alanları, güneşlenme terasları, fitness merkezi, Türk hamamı ve sauna, yüzeyde araç geçişi olamayan yeraltı otoparkı mevcut. Sitede güvenlik konusu her eve yerleştirilen görüntülü iletişim sistemi ile sağlanıyor ve profesyonel bir güvenlik ekibi tarafından takip ediliyor. Projede, konutlar ve yaşam alanlarının tamamı için 7/24 kesintisiz enerji sağlayan jenaratör de bulunuyor.

İletişim bilgileri
Web: www.spradon.com
E-posta: info@kuzugrup.com
Tel: 0 212 444 58 98

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000