Fiside Bahçeşehir’de son gün 31 Ekim! 89 bin TL’ye!

Fiside Bahçeşehir’de son gün 31 Ekim! 89 bin TL’ye! Fiyapı'nın Fi Side projesinde 66 metrekarelik evlerin peşin fiyatı 31 Ekim tarihine kadar 89 bin liradan başlıyor
30.10.2010 - 09:04
Yazı Boyutu

 

Bahçeşehir'de kurulan Fi-Side projesinde 66 m2'den 195 m2'ye kadar 1+1, 2+1 ve 3+1 olmak üzere toplam 3300 daire bulunuyor. Fi Yapı'nın Fi Side projesinde, normal bloklarda 66 ve 77 m2 1+1,120 m2 2+1, residans bloklarda ise 88 ve 110 m2 1+1, 125 m2 2+1, 174 ve 190 m2 3+1 olmak üzere 8 farklı daire modeli ve 25, 30 ve 35 katlı modern bloklardan oluşuyor.

Fi-Side'da 1+1 (66 metrekare) evlerin peşin fiyatı 89 bin TL, 1+1 (77 metrekare) evlerin peşin fiyatı 99 bin TL. 2+1 (120 metrekare) evlerin peşinatı 149 bin TL. Fi Side C Blok evlerinde ise 1+1 (88 metrekare ile 110 metrekare) fiyat aralığı 145 bin ile 195 bin TL arasında. 2+1'lik daireler (125 metrekare) 215 bin TL. 3+1 (174 metrekare ile 190 metrekare arasında) 295 bin TL ve 345 bin TL arasında

Fi-Side'dan 149 bin Tl'ye 120 metrekare daire alan kişi, bu dairenin 49 bin lirasını 2011 Ocak ayında, geri kalanını ise daireyi aldığında ödeyecek. Bu süre içinde de taksit ve kalan paraya faiz ödenmiyor. Fi-side projesinde uygulanan kampanya 31 Ekim'de sona eriyor.

 

Fi-Side iletişim bilgileri
Web: www.fiside.com
E-posta: info@fiyapi.com
Tel: 0 216 469 30 30

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000