Manhattan’da 805 milyon TL'ye depo satıyorlar!
İşte Türkiye Konut Piyasası Haziran 2015 raporu
TOKİ’den 597 konut müjdesi!
İstanbul’da konut fiyatları düşecek mi?
Bodrum Gündoğan’a “Gülman Group” damgası

Büyükçekmece Kumsal Marine Sitesi’nde 4 villa icradan satışta

büyükçekmecenin havadan görüntüsü Fiyatları 210 bin lira ile 320 bin lira arasında değişen villaların ihalesi 24 Nisan'da
 
Yazı Boyutu

Büyükçekmece 1. İcra Dairesi, Kumsal Marine Sitesi'nde 4 villayı icradan satışa çıkardı. Toplam tahmini bedeli 1 milyon 150 bin lira olan evlerin ihalesi 24 Nisan 2014 günü saat 14.30 ile 16.10 arası Büyükçekmece Adliyesi'nde gerçekleştirilecek. Alıcı çıkmaması durumunda ikinci satış 22 Mayıs 2014 günü aynı yer ve saatte yapılacak.
Ayrıntılar için tıklayın

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Stamford Bridge, 500 milyon sterline yenileniyor!
30.06.2015 14:13
Chelsea’nin milyarder sahibi Roman Abramovich, Stamford Bridge Stadı’nın yenileme çalışması için kesenin ağzını açtı.
Ege Yapı, Yenisahra sakinleri ile iftarda buluştu
30.06.2015 14:11
Gayrimenkul sektöründe hayata geçirdiği projelerle dikkat çeken EgeYapı Group Yenisahra’da ikamet eden arsa sahipleri ve yakınları ile bir araya geldi
Nefes Sakarya için geri sayım başladı
30.06.2015 14:10
Eminevim’in projesi olan ve doğal dokuyu bozmadan inşa edilen “Nefes Sakarya’nın, rahat bir “Nefes” almak isteyenlerle buluşmasına sayılı günler kaldı
Araplar o ilde 50 milyon dolarlık gayrimenkul aldı!
30.06.2015 13:53
Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu Karadeniz Bölgesi’ne son zamanlarda büyük ilgi gösteren Arapların 50 milyon dolarlık gayrimenkul satın aldığını söyledi
İran ilk kez MAPIC'de!
30.06.2015 10:48
Bu yıl 18-20 Kasım'da dünyanın en önemli perakendecileri ve AVM yatırımcılarını 21. defa bir araya getirmeye hazırlanan MAPIC 2015’te İran sürprizi.
Nurol GYO'dan akademik çalışmalara destek!
30.06.2015 10:34
22. Uluslararası Gayrimenkul Konferansı’nda Nurol GYO adına ‘Doktora Ödülü’ verildi.
Kızılay, Eskişehir'de daire yaptıracak!
30.06.2015 09:58
Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi, Resmi Gazete yayınlanan bugünkü ilanında apart daire yaptıracağını duyurdu.
Fuzulev şube ve bayileriyle hedeflerini büyütüyor
29.06.2015 16:48
Fuzul Grup, 23 yıllık sektör tecrübesi ile gayrimenkul sektöründe yeni bir oluşuma imza atarak Fuzulev markasını oluşturdu.
Uzan ailesinin Türkiye’deki tüm mallarına el konulacak
29.06.2015 13:57
Dolandırıcılıktan yargılaması devam eden Yavuz Uzan ve Murat Hakan Uzan 15 gün içinde İstanbul 8. Ağır Ceza Mahkemesine başvurmazsa kaçak sayılacak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000