'Türkiye'de sağlıksız ve kimliksiz kentler var'
'Türkiye'de sağlıksız ve kimliksiz kentler var'
3. Havalimanı'na 1.8 milyar euro harcandı!
3. Havalimanı'na 1.8 milyar euro harcandı!
Esenler Kentsel Dönüşüm Konutları teslim ediliyor!
Esenler Kentsel Dönüşüm Konutları teslim ediliyor!
Naturalm Çiftlik Evleri’nde son 10 villa!
Naturalm Çiftlik Evleri’nde son 10 villa!
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?
Mesleki Yeterlilik Belgesi için süre uzayacak mı?

Emlaktasondakika

Çalıkuşu dizisinin çekimleri Reşat Paşa Konağı'nda yapılacak!

Çalıkuşu dizisinin çekimleri Reşat Paşa Konağı'nda yapılacak! Kanal D'de yeni sezon ekrana gelecek "Çalıkuşu" dizisinin çekimleri başladı
2013-08-15 - 08:45 15.08.2013 - 08:45 
Yazı Boyutu

Başrollerini Fahriye Evcen ve Burak Özçivit'in paylaştığı, Çalıkuşu dizisinin çekimleri Reşat Paşa Konağı'nda yapılacak. Dizi, Eylül ayında ekrana gelecek. Reşat Nuri Güntekin'in ölümsüz eserinden uyarlanan dizi için Tims Production'ın sahibi Timur Savcı, kesenin ağzını açtı.

Çekimler için Kadıköy-Kızıltoprak'da bulunan Reşat Paşa Konağı'nı kiralayan Savcı, konağın içine 1 milyon dolardan fazla para harcadı. Konağın içi, hikâyenin geçtiği döneme ait eşyalarla baştan aşağı değiştirildi. Savcı, dizi için Beykoz ve Sarıyer'de de iki plato hazırladı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Plaza Cubes, Şişhane'deki yeni ofisini açtı!
27.05.2016 12:02
Hazır ofis sektörünün deneyimli oyuncusu Plaza Cubes, Şişhane’de yer alan Bilsar binasındaki yeni ofisini açtı.
Yassıada'da imar çalışmaları sürüyor
26.05.2016 09:44
Yassıada'da geçen yıl başlatılan imar çalışmaları hızla devam ediyor.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000