Emsan Multi Press meyve sıkacağı bu kışın vazgeçilmezi olacak!

Emsan Multi Press meyve sıkacağı bu kışın vazgeçilmezi olacak! Emsan Multi Press meyve sıkacağı, zamanını mutfakta geçirmeyi seven kadınların bu kış vazgeçilmezi olacak
21.12.2012 - 15:00
Yazı Boyutu

 

Emsan Multi Press meyve sıkacağı, zamanını mutfakta geçirmeyi seven kadınların bu kış vazgeçilmezi olacak. Portakal, nar gibi büyük meyveleri sıkmakta kolaylık sağlayan ve zorlanmadan kullanılan Multi Press ile taptaze meyve suları sofralarınızdaki yerini alıyor.

Çocukların meyve yeme sorunu annelerin büyük problemlerinden biri. Sağlıklı gelişim için gerekli vitaminleri meyvelerden alması gereken çocuklar, Multi Press meyve sıkacağıyla annelerin hazırladığı taptaze meyve kokteyllerini keyifle tüketebiliyor. Portakal ya da limona ek olarak nar gibi büyük meyveleri sıkmaya uyumlu özel tasarımıyla Emsan Multi Press meyve sıkacağı, kullanıcılarına her çeşit meyveyi bir bardakta içme keyfi sunuyor.

Az posa geçirme özelliğine sahip süzgeç sistemi ile Multi Press meyve sıkacağı, gerçek meyve suyu lezzetine ulaşmanızı sağlıyor. Ergonomik yapısı ve paslanmaz çelik gövdesiyle uzun yıllar kullanım imkânı sağlayan ürün, kaymayı önleyen plastik tabanıyla da kadınların gözdesi oluyor.

Emsan Multi Press meyve sıkacağı, bu kış kadınların mutfaktaki en eğlenceli uğraşı olacak.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Çatı malzemelerinin yangını tetiklediğini biliyor muydunuz?
31.03.2015 11:29
Uzmanlar, yanıcı çatı malzemelerinin yangın güvenliği açısından çok büyük tehlike oluşturduğuna dikkat çekiyor.
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000