375 bin TL'ye altın tuvalet!

375 bin TL'ye altın tuvalet! Çin'in Haihou şehrinde düzenlenen 3 günlük 11'inci Dünya Tuvalet Zirvesi ve Expo'nun en ilgi çekici parçası, 375 bin liralık altın tuvalet oldu.
 
Yazı Boyutu

Zirveye damgasını vuran altın tuvalet, 15 farklı ülkeden gelen 115 tasarımdan biriydi

Dünyada 2.6 milyar insanın (yaklaşık yüzde 40) temiz tuvalete erişimi olmadığı da zirvede belirtilen konular arasındaydı. Öte yandan en etkileyici tasarım ise 16 yaşında bir genç kızın tasarladığı özel sifon seçildi.

Sifon çekilmeden tuvaletin kapısı açılmıyor. Böylece kullanan mutlaka sifonu çekmek zorunda kalıyor. Dünya Tuvalet Organizasyonu'nun Başkanı Jack Sim ise verdiği demeçte insanlığın daha iyi bir dünya için güvenli, rahat ve temiz tuvaletler için ele ele gelmesini dilediğini söyledi.

Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sinemaseverleri bu hafta 10 yeni film bekliyor!
30.05.2015 11:17
Türkiye’deki sinemalarda bu hafta farklı türdeki filmlerin bulunduğu 10 yeni film vizyona girdi.
Başkentte bu yollar trafiğe kapalı!
30.05.2015 10:17
Başkentte, bugün yapılacak AK Parti, Saadet Partisi, HDP ve BTP mitingleriyle yarınki CHP mitingi nedeniyle yollar trafiğe kapatılacak.
Anadoluhisarı'ndaki tarihi namazgâh ibadete açıldı
30.05.2015 09:56
İstanbul’u fethetmek için Anadolu’nun içlerinden gelen Türklerin ilk yerleşim yerlerinden olan Anadoluhisarı’ndaki namazgâh yeniden ibadete açıldı.
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000