Tema İstanbul’da teslim heyecanı!
3. Köprü’de 60 adet eğik askı halatın montajı yapıldı
Salı Pazarı şimdi de Merdivenköy’e taşınıyor
Yunanistan'daki düğümü referandum çözecek
Emlak Konut GYO'nun sektördeki büyümesi sürüyor

375 bin TL'ye altın tuvalet!

375 bin TL'ye altın tuvalet! Çin'in Haihou şehrinde düzenlenen 3 günlük 11'inci Dünya Tuvalet Zirvesi ve Expo'nun en ilgi çekici parçası, 375 bin liralık altın tuvalet oldu.
 
Yazı Boyutu

Zirveye damgasını vuran altın tuvalet, 15 farklı ülkeden gelen 115 tasarımdan biriydi

Dünyada 2.6 milyar insanın (yaklaşık yüzde 40) temiz tuvalete erişimi olmadığı da zirvede belirtilen konular arasındaydı. Öte yandan en etkileyici tasarım ise 16 yaşında bir genç kızın tasarladığı özel sifon seçildi.

Sifon çekilmeden tuvaletin kapısı açılmıyor. Böylece kullanan mutlaka sifonu çekmek zorunda kalıyor. Dünya Tuvalet Organizasyonu'nun Başkanı Jack Sim ise verdiği demeçte insanlığın daha iyi bir dünya için güvenli, rahat ve temiz tuvaletler için ele ele gelmesini dilediğini söyledi.

Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Evora İstanbul, hayatınıza yeni bir soluk getirecek
02.07.2015 15:17
İstanbul’un en gözde bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen devasa proje Evora İstanbul, hayallerinizdeki kusursuz şehri sizin için gerçekleştiriyor
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000