maritbet girişmaritbet
Kadir Topbaş: En büyük hayalim İstanbul’a kongre kampüsü yapmak!

İstanbul Ticaret Odası (İTO) ve İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu (ICVB) Başkanı Murat Yalçıntaş, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'a, İstanbul'un kongre turizminde dünya birinciliğine yükselmesi dolayısıyla özel bir ödül takdim etti.

Törende konuşan Kadir Topbaş, kongre turizmi anlamında büyük mücadele verdiklerini belirterek, "Artık kongre kampüsü yapma durumundayız. Hayalimde, idealimde bu var.

Kongreye gelenlerin aileleri ile konaklayacakları bir alan ön görüyoruz" dedi. Topbaş,İstanbul'un sivil toplum örgütleri ile yaptığı faaliyetler sayesinde kongre turizminde birinci sıraya yerleştiğine dikkati çekerek, İstanbul'un turizmde önemli aşamalar aldığını, şehirdeki otellerin yüzde 98 doluluk oranı yakaladığını söyledi.

Başkanlar artık CEO

Belediye başkanlarının artık CEO rolüne büründüğünü anlatan Topbaş, şunları kaydetti: "HaliçKongre Merkezi ve İstanbul Kongre Merkezi ile dünya birinciliği elde ettik. 44'üncü sıradan buralara geldik. Pera Palas ve Hilton'dan başka salonu olmayan şehirden buralara geldik. Artık kongre kampüsü yapma durumundayız.

Hayalimde idealimde bu var. Kongreye gelenlerin aileleri ile konaklayacakları bir alan öngörüyoruz. Kayıp dilimleri telafi adına elimizden geleni yapıyoruz. İstanbul, büyük fırsatlar ihtiva ediyor. Bir mücevherin üzerindeyiz. Malum kongre turizminin getirisi çok. Burada başarı elde ettik. Dikkatli olmalıyız. Zirveye çıktık, orada kalmalıyız da. Birinci kalmak bizim için hedef olmalı."

Yalçıntaş da, İTO Merkez binada düzenlenen törende yaptığı konuşmada, İstanbul'un kongrede iyi konuma gelmesi adına 2007'de "İstanbul'un kongre elçisi olun" programını başlattıklarını anlattı.

Haber 7

Yorum Yaz

Benzer Haberler

Yılın ilk çeyreğinde 27,1 milyon yolcu İstanbul'daki havalimanlarından uçtu
  • 25.04.2024 16:52

İstanbul ve Sabiha Gökçen havalimanları, ocak-mart döneminde, geçen yılın aynı d ...

Sirkeci-Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı açıldı
  • 27.02.2024 12:20

İstanbul'un en eski demir yolu hatlarından biri olan Sirkeci-Kazlıçeşme arasında ...

Bakan Özhaseki: " Gelin şu kentsel dönüşüme lütfen mani olmayın"
  • 22.02.2024 16:48

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul’da 5.500 ...

Bakan Özhaseki: "İstanbul'da 1 milyona yakın konutu dönüştürmeyi düşünüyoruz"
  • 15.02.2024 16:32

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul Ticaret ...

İstanbul, yabancı ziyaretçi rekorunu yeniledi!
  • 14.02.2024 10:19

Kültür ve Turizm Bakanlığının internet adresinde yayımladığı verilere göre, İsta ...

Bakan Uraloğlu: "İstanbul'daki raylı sistem ağı uzunluğu 394,2 kilometreye yükselecek"
  • 31.01.2024 14:36

Bakan Uraloğlu, İstanbul'daki raylı sistem ağı uzunluğunun 338,5 kilometreden 39 ...