Bu satış ofisi Libadiye'nin değerini yüzde 15 artırdı
Nestavilla prefabriğe adını verdi
Vadistanbul havaray projesine onay!
Elektrik tüketiminde rekor kırdık!
3. Köprü'de viyadüklerin yüzde 30'u bitti!

Jeju Adası Güney Kore’deki koza eve ilham kaynağı oldu!

Jeju Adası Güney Kore’deki koza eve ilham kaynağı oldu! Jeju Adası'ndaki Gotjawal'da yer alacak koza evi, Seul merkezli Planning Korea adlı şirket inşa edecek
 
Yazı Boyutu

Jeju Adası'ndaki Gotjawal'da yer alacak koza evi, Seul merkezli Planning Korea adlı şirket inşa edecek.

Evin merkezinde yer alan ve sanat eserini andıran koza, ormanın serinliği ve nemini eve taşıyacak.

Kozadaki yuvarlak pencereler açılarak, nem ve ısı dengesi sağlanacak. Bitkilerin ve küçük ağaçların doğal ortamda yaşayacağı koza; kütüphane, galeri ya da parti alanı olarak kullanılacak.

Evin tam ortasında yer alacak koza; farklı katlarda mutfak, oturma odası ve yatak odalarını birbirine bağlayacak. Açık havuz ise ev sakinlerine, Jeju Adası'nın doğasında yüzüyor hissi verecek.

Eylül 2012'de inşaatı başlayacak ev, 2015'te tamamlanacak.

ntvmsnbc

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Queen Bomonti, Cityscape 2015 Fuarı’nda!
04.09.2015 09:41
Sinpaş GYO, Dubai Cityscape 2015 Fuarı’na İstanbul’u taçlandıracak Queen Bomonti projesi ile katılıyor.
65 yaş üstüne bedava otobüs krizi!
04.09.2015 09:19
Otobüsçüler 65 yaş ve üzerindeki yolcuların bedava taşınmasına ilişkin yönetmeliği bekliyor.
Shell, BG Group'u satın aldı
03.09.2015 15:55
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden Shell'in BG'yi satın almasını onayladı.
TOKİ’den 786 konutluk kentsel dönüşüm projesi!
03.09.2015 11:15
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Niğde Efendibey Mahallesi’nde hayata geçireceği kentsel dönüşüm ve gelişim projesi ile 786 konut inşa edecek.
Evgör Mobilya’da akıllı sehpa dönemi!
03.09.2015 10:52
Evgör Mobilya, akıllı orta sehpa modelleriyle, özellikle küçük metrekareli ev veya ofisler için mekandan tasarruf sağlayan çözümler sunuyor.
Avrupa'nın en uzun minareli camisi Sırbistan'a yapılıyor
03.09.2015 09:33
Sırbistan'ın Sancak bölgesinde Avrupa'nın en uzun minareli, en büyük camisinin yapımı başladı.
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000