Mahal Palace Armutlu’da günlük 27 liraya devre tatil!

Mahal Palace Armutlu’da günlük 27 liraya devre tatil! Mahal Palas, Akarsu Holding’in inşaatına 15 Nisan 2013’te başlayacağı proje olarak Yalova Armutlu bölgesinde yükselecek
16.01.2013 - 16:44
Yazı Boyutu

 

Mahal Palas, Akarsu Holding'in inşaatına 15 Nisan 2013'te başlayacağı proje olarak Yalova Armutlu bölgesinde yükselecek. 95 milyon liralık yatırımla yükselecek olan Mahal Palas'ta günlük devre tatil kişi başı 27 lira olarak belirlendi. 46 yıllık kiralama fırsatının sunulduğu Mahal Palas projesinde fiyatlar 18 bin liradan başlıyor.

Akarsu Holding tecrübesiyle inşa edilecek olan Mahal Palas 31 Aralık 2014 tarihinde hizmete girecek. Karagenç Mimarlık tarafından tasarlanan proje 37 bin metrekarelik inşaat alanına sahip. Bina oturum alanı 5 bin metrekare olan Mahal Palas'ta 365 gün boyunca lüks ve konforu yaşama imkanı sunuluyor.

184 adet 1+1 ve 2+1 dairesinin yanı sıra 808 yatak kapasitesiyle inşa edilecek olan Mahal Palas 9 bin 200 devre tatil kapasitesine sahip.

İstanbul'a en yakın tatil beldelerinden Yalova Armutlu'da inşa edilecek Mahal Palas estetik mimarisi, donatıları ve konumuyla en çok tercih edilen tatil tesislerinden biri olması bekleniyor.

Mahal Palas İletişim Bilgileri

Web: http://www.mahalpalas.com/

Telefon: 444 17 69

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000