TOKİ Mersin Mut satılık ev fiyatları

TOKİ Mersin Mut satılık ev fiyatları TOKİ Mersin Mut'ta 10 daireyi 69 bin 122 liradan başlayan fiyatlarla satışa çıkardı
21.10.2013 - 14:06
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Mersin Mut toplu konut uygulaması kapsamında 10 adet konut; kurasız, başvuru önceliğine göre konut seçme ve alma olanağı ile açık satışa sunulacak.

Mersin Mut projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C. Ziraat Bankası A.Ş aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube Mut Şubesi olacak. Açık Satış Yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutun başvuruları, 21 Ekim -  31 Aralık 2013 tarihleri arasında ilgili bankanın Şubeleri tarafından kabul edilecek. Satışa çıkarılan konutların fiyatları 69 bin 122 liradan başlıyor.

Satış ilanı için tıklayın

Satış fiyatları için tıklayın

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000