TOKİ Hatay İskenderun Düğünyurdu’nda 301 konut, cami ve ticaret merkezi yaptıracak!

TOKİ Hatay İskenderun Düğünyurdu’nda 301 konut, cami ve ticaret merkezi yaptıracak! TOKİ, Hatay’ın İskenderun ilçesinde bağlı Düğünyurdu bölgesinde 301 konutluk proje yaptıracak
 
Yazı Boyutu

TOKİ, Hatay'ın İskenderun ilçesinde bağlı Düğünyurdu bölgesinde 301 konutluk proje yaptıracak. Ticaret merkezi ve cami ile birlikte inşa edilecek 301 konutun yapım süresi 550 takvim günü olarak belirlendi. İhale 12 Ağustos 2013 günü saat 14.00'te TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İstMarina'nın bahar kampanyasını duydunuz mu?
18.04.2015 10:56
Dap Yapı, bahara özel kampanyası ile peşinatsız, 0 faizle ve banka kredisiz 40 ay vade ile İst Marina sahibi yapıyor.
Bisikletliler de artık görünür olacak!
17.04.2015 17:28
Volvo Car İngiltere , bisikletlilerin yoldaki görünürlüğünü ve güvenliğini artırmak için tasarlanmış, yenilikçi buluşu Life Paint’i tanıttı.
Kazlıçeşme imar planı askıya çıktı!
17.04.2015 16:03
Zeytinburnu Kazlıçeşme Mahallesi imar planı askıya çıktı. İşte Zeytinburnu Kazlıçeşme imar planı detayları...
Lokum Rezidans ödeme seçenekleri!
17.04.2015 15:42
Lokum Evler projesini rezidans bloğu Lokum Rezidans'ta satışlar başladı.
Adana'daki hastanede asansör faciası!
17.04.2015 14:35
Adana'daki bir hastanede tedavi gören bir KOAH hastası, kapısı açık arızalı asansöre binmek isteyince boşluğa düşerek hayatını kaybetti.
NCadde Agora ön satışa çıktı!
17.04.2015 11:01
Özyurtlar İnşaat, Esenyurt'ta NCadde projesinin yanında NCadde Agora'ya başlıyor.
Konak, residence, ofis! Hangisini alırdınız?
17.04.2015 10:49
Antyapı, Antteras, Antasya Residence ve Antplato projelerine hızla devam ediyor.
Yeni Yıldırım'da kaçağa geçit yok
16.04.2015 17:35
Kentsel dönüşüm ile daha yaşanabilir bir şehir haline gelecek olan Bursa Yıldırım'da, kaçak yapıya müsaade edilmeyecek.
Muğla’daki korsan gemi turistlerin ilgi odağı oldu!
16.04.2015 16:42
Muğla’nın ilçesi Marmaris'e günübirlik mavi turda kullanılmak üzere Antalya'dan getirilen Barbosa isimli korsan gemisi ilk günden ilgi odağı oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000