Esra Erol Yenibosna’ya taşınıyor!
Merkez açıkladı, konut fiyatları uçtu!
İşte konut reklamlarında oynayan ünlüler
EYG'den Bahçeşehir'de 1990 lira taksitle ev!
İstanbul tapu işlemlerinde 200 milyara koşuyor!

TOKİ Hatay İskenderun Düğünyurdu’nda 301 konut, cami ve ticaret merkezi yaptıracak!

TOKİ Hatay İskenderun Düğünyurdu’nda 301 konut, cami ve ticaret merkezi yaptıracak! TOKİ, Hatay’ın İskenderun ilçesinde bağlı Düğünyurdu bölgesinde 301 konutluk proje yaptıracak
 
Yazı Boyutu

TOKİ, Hatay'ın İskenderun ilçesinde bağlı Düğünyurdu bölgesinde 301 konutluk proje yaptıracak. Ticaret merkezi ve cami ile birlikte inşa edilecek 301 konutun yapım süresi 550 takvim günü olarak belirlendi. İhale 12 Ağustos 2013 günü saat 14.00'te TOKİ Bilkent Plaza Ankara adresinde gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Konut kredisine 140.7 milyar lira harcadık!
27.08.2015 16:35
BDDK, tüketici kredilerinin 140 milyar 79 milyon lirasının konut için harcandığını açıkladı.
20 yıl sonrasının dönüşüm konutlarını üretiyoruz
27.08.2015 15:50
Kentsel dönüşüm çalışmaları hakkında açıklamalar yapan Geçmiş Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz. Dikkatli olmalı tavsiye etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000