DKY On Kağıthane’de başladı, 10 yerde daha olacak!
Belediyeye borçlanan 10 lüks siteye baskın!
Cityspace Global’de gözler Türkiye’de olacak
Emlaktasondakika'dan Cityscape Dubai'ye çıkarma!
İstanbul Park artık oto pazarı oldu!

TOKİ Erzincan Taksim Mahallesi'nde 92 bin 67 TL'ye!

TOKİ Erzincan Taksim Mahallesi'nde 92 bin 67 TL'ye! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Erzincan Taksim Mahallesi 1. ve 2. etaplarda bulunan toplam 370 konutu satışa sunuyor
 
Yazı Boyutu

 

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Erzincan Taksim Mahallesi 1. ve 2. etaplarda bulunan toplam 370 konutu satışa sunuyor. Konut fiyatları 92 bin 67 TL ile 141 bin 188 TL arasında değişiyor. Peşinat olarak yüzde 10, yüzde 15, yüzde 25'lik konut bedeli ödeniyor. 120 aya kadar vade yapılıyor. Taksitler 575,42 liradan başlıyor. Başvuru bedeli 2 bin TL olarak belirlendi. 
 
Başvurular 04.04.2013 ile 26.04.2013 tarihleri arasında T. Halk Bankası A.:ş. şubelerine yapılıyor.
 
Detaylı bilgi için; www.toki.gov.tr 
 
İrtibat telefonu: 444 86 54
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Erbil, 1 Aralık'taki fuarla yeni Dubai mi oluyor?
02.09.2015 17:14
Fransa, Dubai, Körfez Ülkeleri derken Türkiye gayrimenkulleri yılın son ayına ikinci kez Erbil’de görücüye çıkarılacak.
Dubai'nin en pahalı apartmanı 32 milyon sterlin!
02.09.2015 17:00
Dubai'de 2017 yılında sona erecek olan One The Palm Jumeirah, 32 milyon sterlinlik fiyatıyla en pahalı apartman ünvanını aldı.
ABD'de inşaat projeleri hız kesmiyor!
02.09.2015 16:52
Türkiye’de kentsel dönüşümün de etkisiyle, inşaat sektörü ekonominin can damarı olarak görülürken, ABD’de de benzer bir durum yaşanıyor.
Beylikdüzü'nde 2 işçi göçük altında kaldı
02.09.2015 16:21
Beylikdüzü'nde bir apartmanın temel atma çalışması sırasında oluşan toprak kayması sonucu 2 işçi göçük altında kaldı.
Batı Hayat Konutları’nda 330 bin TL’ye daire!
02.09.2015 15:49
Batı Mesken tarafından Ankara Batıkent’te hayata geçirilen Batı Hayat Konutları büyük ilgi görüyor.
Tahincioğlu, İstanbul Bienali’ni destekliyor
02.09.2015 13:39
Tahincioğlu Gayrimenkul, 14. İstanbul Bienali'ne sponsor oldu.
Hayat Tepe’den 15 bin liralık Kurban Bayramı hediyesi!
02.09.2015 11:53
Özak GYO, Bayrampaşa’daki Hayat Tepe projesinde Kurban Bayramı fırsatı sunuyor.
İncesu TOKİ Konutları için ön talep toplanacak!
02.09.2015 11:31
İncesu Belediye Başkanı Zekeriya Karayol, 437 konutluk 4. Etap TOKİ konutları için ön talep toplama işlemlerine başlanacağını bildirildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000