TOKİ Erzincan Taksim Mahallesi'nde 92 bin 67 TL'ye!

TOKİ Erzincan Taksim Mahallesi'nde 92 bin 67 TL'ye! Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Erzincan Taksim Mahallesi 1. ve 2. etaplarda bulunan toplam 370 konutu satışa sunuyor
 
Yazı Boyutu

 

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı, Erzincan Taksim Mahallesi 1. ve 2. etaplarda bulunan toplam 370 konutu satışa sunuyor. Konut fiyatları 92 bin 67 TL ile 141 bin 188 TL arasında değişiyor. Peşinat olarak yüzde 10, yüzde 15, yüzde 25'lik konut bedeli ödeniyor. 120 aya kadar vade yapılıyor. Taksitler 575,42 liradan başlıyor. Başvuru bedeli 2 bin TL olarak belirlendi. 
 
Başvurular 04.04.2013 ile 26.04.2013 tarihleri arasında T. Halk Bankası A.:ş. şubelerine yapılıyor.
 
Detaylı bilgi için; www.toki.gov.tr 
 
İrtibat telefonu: 444 86 54
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Antalya, otel yatırımında ilk sırayı aldı!
28.05.2015 14:29
Ekonomi Bakanlığı, konaklama sektörü için yapılan yatırımlar kapsamındaki 94 yeni proje için yatırım teşviği verdi.
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
İnistanbul Gala’da daire fiyatları 320 bin liradan başlıyor!
28.05.2015 10:44
Zengin sosyal olanakları, yeşil alanları, ulaşım avantajları gibi seçenekleriyle yatırımcının dikkatini çeken İnistanbul Gala’da beklenen gün geldi.
TOKİ, Kocaeli’de 915 konut yapacak!
28.05.2015 10:12
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi(TOKİ) Kocaeli’nde inşa edeceği konut, ticaret binası, büfe, sosyal tesis, mescit, kapalı otopark için ihale düzenliyor
İnistanbul Topkapı görücüye çıkıyor
28.05.2015 09:29
İş GYO ile Nef ortaklığında Topkapı'da inşa edilen İnistanbul, bugün görücüye çıkıyor.
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000