Kahramanmaraş'da 100 bin liraya satılık daire!

TOKİ Kahramanmaraş Elbistan’da satılık 3+1 daire! 100 bin 448 liraya! TOKİ Kahramanmaraş Elbistan'da satılacak daire kurasız şekilde açık satışa sunulacak.
 
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Kahramanmaraş Elbistan Toplu Konut Uygulaması kapsamında 1 adet konut; kurasız başvuru önceliğine göre konut alma ve seçme olanağı ile Açık Satışa sunulacak.

Kahramanmaraş Elbistan Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.Halk Bankası A.Ş aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube Elbistan Şubesi olacaktır. Açık satış Yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 27/12/2012  – 31/12/2012 tarihleri arasında ilgili bankanın yetkili şubeleri tarafından kabul edilecek.

TOKİ Kahramanmaraş Elbistan Evleri'nde satışa çıkarılan 3+1 daire 100 bin 448 lira bedele sahip. 96-240 ay arası vade imkanı sunulan daire için taksitler 393 lira ile 941 lira arasında değişiyor.

Ayrıntılar için tıklayın!

Satış listesi için tıklayın!

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Ev kadınıydı, imalathane kurup patron oldu!
20.04.2015 14:22
Eşinden boşandıktan sonra 4 çocuğuna bakmak için mantı yapıp satarak para kazanmaya çalışan Fadime Şahin, şimdi 4 kişiye istihdam sağlıyor.
İş ve işçi güvenliğinde yeni dönem!
20.04.2015 13:57
Doka koruma perdesi sayesinde işçiler yüksekte güvenli oluyor ve 50. katta bile zeminde çalışıyormuş gibi hissediyor.
Ofiste akıllı mobilya dönemi başladı!
20.04.2015 13:29
Günün büyük kısmının geçirildiği ofislerde tercih, kolay kullanım sunan ve sağlıklı mobilyalar oluyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000