Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde patlama meydana geldi

Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde patlama meydana geldi Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi içinde bulunan Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nin Dr. Yıldırım Aktuna Nöroloji Kliniklerinin 2. katında patlama meydana geldi
 
Yazı Boyutu

Alınan bilgiye göre, Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi yerleşkesi içinde bulunan Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nin Dr. Yıldırım Aktuna Nöroloji Kliniklerinin ikinci katında bulunan servisler katında gaz sıkışmasından olduğu öne sürülen bir patlama meydana geldi.
Patlama sonucu binanın ikinci katındaki bazı pencereler parçalanarak, çerçeveleri hastanenin bahçesinde binadan 50 metre uzağa düştü. Olay yerine gelen Bakırköy itfaiye ekipleri binada incelemelerde bulundu. Patlama sonucu ölen ya da yaralanan olmazken, patlamanın olduğu katta tedavi gören hastalar tahliye edildi.
Olayla ilgili incelemeler sürüyor.
Trthaber

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Madonna evine Türk hamamı yaptırıyor!
23.05.2015 17:21
Dünyaca ünlü şarkıcı Madonna, Türk hamamı da içeren SPA merkezi yaptırıyor.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000