Teknosa Amasya şubesi açıldı!

Teknosa Amasya şubesi açıldı! Herkes için teknoloji' felsefesiyle Türkiye'nin 81 ilinde teknolojiyi tüketicilerle buluşturmayı hedefleyen Teknosa, yeni mağazasını Amasya'da açtı
 
Yazı Boyutu

Herkes için teknoloji' felsefesiyle Türkiye'nin 81 ilinde teknolojiyi tüketicilerle buluşturmayı hedefleyen Teknosa, yeni mağazasını Amasya'da açtı. Teknosa'dan yapılan açıklamada, Amasya Hacı Hasan Mahallesi Hal Sokak'ta açılan Teknosa mağazasının toplam 2 katta 440 metrekarenin üzerindeki alanda tüketicilere hizmet vereceği belirtildi. Açıklamada, 2012 hedeflerine yaklaşmaya devam eden Teknosa'nın, yıl sonunda mevcut satış alanına net 30 bin metrekarelik yeni satış alanı daha eklemeyi hedeflediği kaydedildi.

Yeni Şafak

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
TDUB Eğitim Akademisi açılıyor!
21.05.2015 16:30
Türkiye Değerleme Uzmanları Birliği Eğitim Akademisi başlıyor.
Tuğba Altıntop “Ben kazandım ama…”
21.05.2015 14:46
Eski eşi Rafet El Roman ile ortak şirketleriyle ilgili açtığı davayı kazanan Tuğba Altıntop konuyla ilgili açıklama yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000