Çetinkaya Bağcılar mağazası açıldı

Çetinkaya Bağcılar mağazası açıldı Çetinkaya, 27 katlı yeni mağazasını İstanbul Bağcılar’da açtı
28.08.2010 - 16:05
Yazı Boyutu


 

 
Alışverişin önemli adreslerinde biri olan Çetinkaya, 7 Katlı Mağazası İle İstanbul Bağcılar'da hizmet verecek.
Çetinkaya Şirketler Grubu, İstanbul Bağcılar'da 7 katlı, 3.000 metrekare büyüklüğünde bir mağaza daha açarak çok katlılar dahil mağaza sayısını 18'e çıkardı. Yıllardır bir alışveriş geleneği haline gelen Çetinkaya Mağazaları'nın Bağcılar'daki ilk mağazası “Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmet verecek.
 
Türkiye'nin mağazacılık konusunda en önemli markalarından biri olan Çetinkaya'nın açılış töreni Çetinkaya Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
“Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmete açılacak Bağcılar mağazasında sadece konfeksiyon ve ayakkabı ürünleri satışa sunuldu.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000