En güzel bahçe ödülü verilen yerden yol geçirecekler
Viaport Marina'dan yunus eğlence parkı açıklaması!
Evinizin tam ortasından bir ağaç geçse...
Otel projesi iptal edildi!
İddialara çok sert yanıt geldi!

Çetinkaya Bağcılar mağazası açıldı

Çetinkaya Bağcılar mağazası açıldı Çetinkaya, 27 katlı yeni mağazasını İstanbul Bağcılar’da açtı
 
Yazı Boyutu


 

 
Alışverişin önemli adreslerinde biri olan Çetinkaya, 7 Katlı Mağazası İle İstanbul Bağcılar'da hizmet verecek.
Çetinkaya Şirketler Grubu, İstanbul Bağcılar'da 7 katlı, 3.000 metrekare büyüklüğünde bir mağaza daha açarak çok katlılar dahil mağaza sayısını 18'e çıkardı. Yıllardır bir alışveriş geleneği haline gelen Çetinkaya Mağazaları'nın Bağcılar'daki ilk mağazası “Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmet verecek.
 
Türkiye'nin mağazacılık konusunda en önemli markalarından biri olan Çetinkaya'nın açılış töreni Çetinkaya Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
“Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmete açılacak Bağcılar mağazasında sadece konfeksiyon ve ayakkabı ürünleri satışa sunuldu.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Fahriye Evcen'in evinde tarih köşesi!
07.07.2015 14:41
Boğaziçi Üniversitesi Tarih Bölümü mezunu olan Fahriye Evcen, evinin tarih köşesini Instagram’dan paylaştı.
Bu otel iç tasarımıyla ilgi çekiyor!
07.07.2015 14:18
Hollanda'nın başkenti Amsterdam'ın batı semtinde bulunan "Hotel Not Hotel", isminin yanı sıra iç dizaynının farklılığıyla ilgi çekiyor.
Evsizlik vekillerin cebini yakıyor
07.07.2015 14:02
Hükümet kurma çalışmalarının uzaması ve erken seçim ihtimalinin gündemden düşmemesi de Ankara dışından evini taşımaya hazırlanan vekilleri zorda bırak
İnşaat sektörü “nitelikli yeşilin” önünü açıyor
07.07.2015 13:53
Ankara’da belediyeler kentlerin yeşil görünüm kazanması için çalışmalarda bulunurken, inşaat sektörü de “yeşile yatırım” konusuna dikkat çekiyor.
Düzce’de 3.8 büyüklüğünde deprem
07.07.2015 09:19
Düzce’de bu sabah 08.08 sıralarında deprem meydana geldi.
Avrupark Bahçekent’te daireler 204 bin liradan başlıyor!
06.07.2015 17:29
Cihan İnşaat ve Konut Yapı tarafından hayata geçirilen Avrupark Bahçekent projesinde dilediğiniz her anı doğa ile iç içe geçirebilirsiniz.
İstanbul'daki Miniatürk'ün benzeri Eskişehir'e yapılacak
06.07.2015 15:49
Eskişehir'de yapımı süren ve Türk coğrafyasındaki yaklaşık 30 mimari eserin minyatürlerinin bulunduğu müze Eylül ayında yapılacak açılışa hazırlanıyor
Mersin'deki antik kentin caddeleri gün yüzüne çıkıyor
06.07.2015 14:28
Mersin'deki Soli Pompeipolis Antik Kenti'nde başlayacak olan kazı çalışmaları ile Roma dönemine ait sütunlu caddenin devamı ortaya çıkarılacak.
Rıza Sarraf'ın yalılarına ne olacak?
06.07.2015 13:36
Murat Bardakçı Habertürk gazetesindeki bugünkü yazısında Rıza Sarraf'ın Kanlıca'daki yalılarından söz etti.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Hüseyin Belibağlı
Biraz mola verelim ama uzamasın
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000