Çetinkaya Bağcılar mağazası açıldı

Çetinkaya Bağcılar mağazası açıldı Çetinkaya, 27 katlı yeni mağazasını İstanbul Bağcılar’da açtı
 
Yazı Boyutu


 

 
Alışverişin önemli adreslerinde biri olan Çetinkaya, 7 Katlı Mağazası İle İstanbul Bağcılar'da hizmet verecek.
Çetinkaya Şirketler Grubu, İstanbul Bağcılar'da 7 katlı, 3.000 metrekare büyüklüğünde bir mağaza daha açarak çok katlılar dahil mağaza sayısını 18'e çıkardı. Yıllardır bir alışveriş geleneği haline gelen Çetinkaya Mağazaları'nın Bağcılar'daki ilk mağazası “Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmet verecek.
 
Türkiye'nin mağazacılık konusunda en önemli markalarından biri olan Çetinkaya'nın açılış töreni Çetinkaya Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
“Çetinkaya Ailem İçin” sloganı ile hizmete açılacak Bağcılar mağazasında sadece konfeksiyon ve ayakkabı ürünleri satışa sunuldu.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
Uşak’ın saray halıları artık evlere girecek!
24.04.2015 15:37
15. ve 16. yüzyılda sarayları süsleyen ünlü Türk halılarının benzerleri, Uşak Belediyesinin açtığı kursta dokunarak satışa sunuluyor.
Sahte telefon nasıl anlaşılır?
23.04.2015 15:43
Son çıkan telefonları orjinallerinden ayırt etmek imkansız. Samsung yeni telefonunu piyasaya sürmeden sahtesi raflardaki yerini aldı.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000