Rusya Emlak Kralları 2013 reyting sıralamasında 3 Türk şirketi yer aldı!

Rusya Emlak Kralları 2013 reyting sıralamasında 3 Türk şirketi yer aldı! Rusya'nın emlak kralları listesine Türkiye'den 3 işadamı girdi. CHP'li Onur Öymen'in oğlu Burak Öymen, listeye 19. sıradan girdi. Şarık Tara ve Sinan Tara 5, Erman Ilıcak ise 30. sırada yer aldı
05.02.2013 - 10:03
Yazı Boyutu

 

Rusya'nın emlak kralları listesine Türkiye'den 3 işadamı girdi. CHP'li Onur Öymen'in oğlu Burak Öymen, listeye 19. sıradan girdi. Şarık Tara ve Sinan Tara 5, Erman Ilıcak ise 30. sırada yer aldı.

ONUR ÖYMEN'İN OĞLU DA LİSTEDE

Forbes dergisinin 'Rusya Emlak Kralları-2013' reyting sıralamasında 2 Türk işadamına ait şirket ve CHP'li Onur Öymen'in oğlu Burak Öymen'in ortağı olduğu Kazakistan merkezli Capital Partners listeye girmeyi başardı. 30 işadamı listesinde Enka Holding sahipleri Şarık Tara ve Sinan Tara 5. yerde bulunurken, Renaissance Construction şirketi 30. sırada yeraldı. Öymen'in ortağı olduğu Capital Partners ise 19. sırada yer aldı.

ENKA'YA AİT BİNALAR

Forbes, Enka'ya ait Kapitoli isimli 10 ticaret merkezi (226 bin metrekare) ve ofis binalarının (330 bin metrekare) ve 5 yıldızlı otelin bulunduğunu da belirtti. Forbes 30. Sırada yer alan Renaissance Construction şirketini de tanıttı.

En Son Haber

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000