Demars İnşaat İstanbul'da 2 okulu 9 milyon 144 bin liraya yapacak!

Demars İnşaat İstanbul'da 2 okulu 9 milyon 144 bin liraya yapacak! İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje Koordinasyon Birimi eğitim yapılarının yenilenmeleri kapsamında İstanbul’da 2 ilköğretim okulunu yeniden yaptırıyor
 
Yazı Boyutu

İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje Koordinasyon Birimi eğitim yapılarının yenilenmeleri kapsamında İstanbul'da 2 ilköğretim okulunu yeniden yaptırıyor.

İstanbul İl özel İdaresi depreme karşı önlem almak üzere yeniden yaptırdığı okullara iki bina daha ekledi. İdare, düzenlediği bir ihaleyi daha sonuçlandırdı. Yeni okulların yapımını Demars İnşaat Turizm verdiği 9 milyon 144 bin liralık teklifle kazanırken projenin yapım süresi 300 gün olarak öngörüldü. Sözleşme 16 Kasım 2012 tarihinde imzalandı.
 
 
Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Şok oldular: Evlerinizi hemen boşaltın!
28.04.2015 17:33
Sakarya'nın Geyve İlçesi’nde, 1975 yılında heyelan tehlikesi nedeniyle nakledilen 50 haneli köy halkına, 40 yıl sonra yine aynı şok!
Kullar İnşaat basınla bir araya geliyor!
28.04.2015 15:58
Kullar İnşaat 2014 yılı değerlendirmesi ve 2015 yılı hedeflerini basınla bir araya geleceği toplantı da açıklıyor!
Türk doğal taş ihracatçıları Amerika’yı yeniden keşfettiler
28.04.2015 15:17
Türk doğal taş ihracatçıları, Amerika’nın en büyük doğal taş fuarı olan Coverings-Showcasing Tile + Stone’da dünya devleri ile yarıştı.
"Yerli Robinson" yağışların ardından adasına döndü!
28.04.2015 12:11
Kahramanmaraş’ta Türkiye genelinde geçen yıl yaşanan kuraklık nedeniyle barakasını terk eden Yerli Robinson, yağışların ardından adasına döndü.
Milyarder iş adamının yatı Kuşadası’na demir attı!
28.04.2015 11:52
Kuşadası Ege Ports Limanı'na daha önce yakıt almak için uğrayan Katar Emiri ve Rus milyarderin yatından sonra bu kez Paul Allen'ın yatı yanaştı.
Graniser’in sezon trendleri dış mekanlarda!
28.04.2015 10:56
İlkbaharın gelmesiyle beraber Graniser, benzersiz renk ve ebat seçenekleri ile sezon trendlerini dış mekanlara taşıyor.
Ege Perla’nın 32 ticari ünitesini portföyünde tutacak!
28.04.2015 10:25
İş GYO, Ege Perla projesinin 32 adet ticari ünitesini portföyünde tutma kararını Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) açıkladı.
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000