Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Jennifer Lopez'in yeni evi şaşırttı!
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı
Esenler Emlak Konutları'nda anahtar teslimleri yapıldı
Michael Jackson'ın son günlerini geçirdiği ev!
Michael Jackson'ın son günlerini geçirdiği ev!
TOKİ 'Akıllı Şehir Fuarı'nda!
TOKİ 'Akıllı Şehir Fuarı'nda!
Yabancıların en çok yatırım yaptığı 4. il Yalova!
Yabancıların en çok yatırım yaptığı 4. il Yalova!

Emlaktasondakika

Demars İnşaat İstanbul'da 2 okulu 9 milyon 144 bin liraya yapacak!

Demars İnşaat İstanbul'da 2 okulu 9 milyon 144 bin liraya yapacak! İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje Koordinasyon Birimi eğitim yapılarının yenilenmeleri kapsamında İstanbul’da 2 ilköğretim okulunu yeniden yaptırıyor
2012-12-01 - 09:37 01.12.2012 - 09:37 
Yazı Boyutu

İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje Koordinasyon Birimi eğitim yapılarının yenilenmeleri kapsamında İstanbul'da 2 ilköğretim okulunu yeniden yaptırıyor.

İstanbul İl özel İdaresi depreme karşı önlem almak üzere yeniden yaptırdığı okullara iki bina daha ekledi. İdare, düzenlediği bir ihaleyi daha sonuçlandırdı. Yeni okulların yapımını Demars İnşaat Turizm verdiği 9 milyon 144 bin liralık teklifle kazanırken projenin yapım süresi 300 gün olarak öngörüldü. Sözleşme 16 Kasım 2012 tarihinde imzalandı.
 
 
Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000