Bodrum Ramada Otel Enrico Macias konseriyle açıldı!

Bodrum Ramada Otel Enrico Macias konseriyle açıldı! Başaran Grup’un Bodrum’da hizmete soktuğu Ramada Otel, renkli bir davetle kapılarını açtı
 
Yazı Boyutu

 

Cezayir asıllı Fransız şarkıcı Enrico Macias'ın konser verdiği geceye cemiyet ve sanat dünyasının ünlü isimleri katıldı. Konseri sahne önüne konulan minderlerin üzerinde izleyen konuklar arasında Macias ile özel bir projede çalışmaya hazırlanan Deniz Seki de vardı.
 
Hürriyet / Gökhan Kimsesizcan

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
1. Alaaddin Keykubat Camisi, 8 asırdır ayakta!
01.06.2015 16:33
Selçuklular döneminde Kütahya'da yaptırılan 1. Alaaddin Keykubat Camisi ve hamamı, zaman zaman restorasyon geçirse de 8 asırdır ayakta duruyor.
İstanbul Finans Merkezi'ndeki projesinin yapı ruhsatını aldı!
01.06.2015 15:27
İş GYO, İstanbul Ümraniye'de inşa edilecek olan projesinin yapı ruhsatını aldığını Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıkladı.
Folkart Life Bornova ne zaman teslim edilecek?
01.06.2015 14:47
İzmir'de 25 bin metrekare arsa üzerine kurulan Folkart Life Bornova, 2017 yılının Haziran ayında sahiplerine teslim edilecek.
Ağaoğlu medeniyetleri buluşturuyor!
01.06.2015 14:10
Ağaoğlu-Anadolu'dan Renkler Medeniyetler Buluşması 11 Haziran'da gerçekleştirilecek.
Piyalepaşa Gayrimenkul, Salt İletişim ile el sıkıştı!
01.06.2015 14:04
Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm projesini hayata geçiren Piyalepaşa Gayrimenkul’ün stratejik iletişim danışmanlığını Salt İletişim yürütecek.
Park Dedeman Izmailovo Moskova hizmete açıldı!
01.06.2015 13:57
Türkiye’nin ilk uluslararası otel zinciri Dedeman Hotels & Resorts International yurt dışı projelerini hayata geçirmeye devam ediyor.
Kraliyet ailesi, SeaPearl Ataköy’ü beğendi
01.06.2015 13:30
Her sene geleneksel olarak düzenlenen BMG Polo Cup, bu sene 19.kez gerçekleştirildi.
TWIN teknolojisiyle asansör bekleme süresi kısalıyor!
01.06.2015 12:13
Asansör kuyruklarını ortadan kaldıran asansör sistemi Türkiye’de.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000