Bayraklı Tower Kavuklar'da ofis kiralamaları başladı!

Bayraklı Tower Kavuklar'da ofis kiralamaları başladı! 84 metrekare ile 1.030 metrekare arasında değişen farklı büyüklükleri, çalışma ve yaşam alanlarını birleştiren konseptiyle dekorasyonlu bir şekilde teslim edilecek bu ofislerde yer alma ayrıcalığını yaşayın
17.04.2013 - 08:47
Yazı Boyutu

Ege'nin yeni sembolü Bayraklı Tower'da ofis kiralamaları başladı!

İzmir'in en prestijli iş merkezi ve akıllı Home Office'i olarak hayata geçen Bayraklı Tower'ın ofis kiralamaları başladı. Bayraklı'da ticaretin yeni merkezinde 27 katlı tek bloktan oluşan ve profesyonel yöneticiler tarafından yönetilen, İzmir'in en prestijli ve dayanıklı binasında siz de yerinizi alın.

84 metrekare ile 1.030 metrekare arasında değişen farklı büyüklükleri, çalışma ve yaşam alanlarını birleştiren konseptiyle dekorasyonlu bir şekilde teslim edilecek bu ofislerde yer alma ayrıcalığını yaşayın. 

Bina sakinlerinin günlük ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için tasarlanan zemin kattaki çarşı alanı ve food Court katı, fitness imkanları, muhteşem manzaraya sahip Roof Top Bar ve çok daha fazlası Bayraklı'da düşünüldü.

Bayraklı Tower İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bayraklitower.com/

Telefon: 0232 435 46 46

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000