West Side İstanbul fiyat listesi

West Side İstanbul fiyat listesi West Side İstanbul fiyat listesi 153 bin liradan başlıyor. Projede 1152 daire bulunuyor
21.10.2013 - 10:27
Yazı Boyutu

West Side İstanbul fiyat listesi 153 bin liradan başlıyor. 74 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen projede yaşam 30 ay içerisinde başlayacak. Stüdyo ile 4+1 arasında değişen konutların bulunduğu projede 22 farklı konut tipi bulunuyor.

Stüdyo dairelerin 153 bin liradan, 1+1 dairelerin 190 bin liradan ve 2+1 dairelerin 295 bin liradan, 3+1 dairelerin 385 bin liradan ve 4+1 dairelerin 532 bin 500 liradan başladığı projede cazip ödeme seçenekleri sunuluyor. 40 metrekare ile 240 metrekare arasında değişen dairelerin yer aldığı West Side projesinde 15 blok bulunuyor.

30 bin metrekarelik yeşil alanın bulunduğu West Side Evleri'nde daire almak isteyenler yüzde 25 peşinat veriliyor ve kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Bu ödeme seçeneğinde yüzde 3 indirim yapılıyor. Yüzde 50 peşinat verildiği takdirde kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Bu seçenekte yüzde 7 indirim sağlanıyor. Farklı ödeme seçeneğine göre yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı 24 ayda sıfır faizle tamamlamak mümkün.

1152 konuttan meydana gelmekte olan West Side projesi Şahinler Holding – Uzman İnşaat – Beyaz İnşaat – Mutlu İnşaat – Mes Turkuaz – Mes İnşaat ortaklığında hayat buluyor.

Westside İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: www.westsideistanbul.com.tr

Telefon: 0212 871 41 02-04

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000