Vista Garden Beylikdüzü'nde satışlar başladı

vista garden genel görünümü 6 bin 300 metrekare arsa üzerine kurulan Vista Garden projesi, Beylikdüzü'nde konumlandırılıyor
11.03.2014 - 09:11
Yazı Boyutu

Gül İnşaat tarafından hayata geçirilen Vista Garden, 5-6 katlı 7 bloktan meydana geliyor. Yüzde indirim fırsatı sunan proje, E5 ve metrobüse çok yakın konumda bulunuyor. 

 

konut projesi vaziyet planı

 

78 daireden meydana gelen Vista Garden'da teslimler 2014 Ekim'de başlayacak. Yüzde 65'i yeşile ayrılan projede 270 metrekare 6+2 dubleksler, 120 metekare 2+1 bahçe katı ve 165 metrekare 3+1 daireler yer alıyor. 

Banka kredili ödemenin yapılabildiği Vista Garden içerisinde; açık yüzme havuzu, kapalı yüzöe havuzu, bay ve bayanlara özel Türk hamamı, dinlenme alanları, fitness center ve sauna mevcut. 

vista konakları site girişi

24 saat kameralı güvenlik sistemiyle donatılan Vista Garden, şehir merkezinden uzaklaşmadan huzurlu bir yaşamın kapılarını açıyor. Kalite ve modern mimarinin buluştuğu adres Vista Garden'ın 4 bin metrekaresi yeşile ayrıldı.

Vista Garden İletişim Bilgileri;

Web: http://www.vista-garden.com/
Telefon: 0212 855 00 40

Firma Gül İnşaat
Proje Vista Garden
Telefon 0212 856 26 66
Adres Vista Garden Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Parktepe Evleri, Anneler Günü’nde hayalleri gerçeğe çevirecek!
02.04.2015 14:41
Beytepe’nin inşa edilen Parktepe Evleri, Anneler Günü’nde çocuklarının anneleriyle kurdukları hayalleri gerçekleştirmeye hazırlanıyor.
Uludağ’da oteller bu kış umduğunu bulamadı
02.04.2015 12:57
Türkiye’nin önemli kayak merkezlerinden Uludağ'da kayak sezonu aşırı rüzgar, kar yağışı ve sisten dolayı erken kapandı.
Keten İnşaat 38’inci yılını kutluyor!
02.04.2015 12:15
Nişantaşı başta olmak üzere İstanbul’un farklı bölgelerinde birçok konut projesine imza atan Keten İnşaat, 38. yılını kutluyor.
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000