Krizdeki Ruslar Antalya'daki evlerini satıyor!
Filistin lideri Abbas’a 13 milyon dolarlık saray
Seda Sayan Bodrum'daki villasını satıyor
'Ayakkabı Dünyası’ndan inşaata!
Araplar gözünü 3. Havalimanı'na dikti!

Soyak Siesta Oxygen hafta sonu satışta-118 bin 500 TL'ye

Soyak Siesta Oxygen hafta sonu satışta-118 bin 500 TL'ye Soyak'ın İzmir'de hayata geçirdiği Siesta projesinin 5'inci ve son etabı Siesta Oxygen, hafta sonu satışa çıkacak
 
Yazı Boyutu

Soyak imzasıyla İzmir'de yükselen 2 bin 300 konutluk mega projesi Siesta'nın 5. ve son etabı Siesta Oxygen satışa çıkıyor. Hafta sonu satışa sunulması beklenen Siesta Oxygen'de fiyatlar 118 bin 500 TL'den başlıyor. "İzmir'in en havalı projesi" sloganıyla yola çıkan Soyak Siesta Oxygen projesi için ön talep toplanmaya başladı. 380 konutluk Siesta Oxygen projesi giriş+9 katlı 3 blok halinde yükselecek. Projede 1+1, 2+1, 3+1, 3+1 teras ve 4+2 bahçe katı daireler bulunuyor. Soyak Siesta Oxygen projesinin 2015 yılının Aralık ayında teslim edilmesi bekleniyor.

Soyak Oxygen İletişim Bilgileri
Web: http://www.soyak.com.tr/
Telefon: 444 0 795
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma Soyak
Proje Soyak Siesta Oxygen
Telefon 444 0 795
Adres Soyak Siesta Oxygen Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gazze'de inşaat sektöründe hareketlilik başladı!
31.08.2015 16:54
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye çimento girişine izin vermesinin ardından inşaat sektöründe hareketlilik başladı.
Artaş Group projelerinde Baumit imzası!
31.08.2015 15:15
Baumit, Artaş Group projelerine dış cephe ısı yalıtım sistemlerinden zemin sistemlerine kadar farklı ürün grupları ile katkıda bulunuyor.
Tarlabaşı 360, Arap yatırımcılara ‘örnek proje’ olarak tanıtıldı
31.08.2015 14:22
Dubai’de gerçekleşecek Cityscape Fuarı öncesinde Türk-Arap Yatırımcılar Gayrimenkul Yatırım Forumu’nda buluştu.
Otonomi'ye ANKESOB'den ziyaret!
31.08.2015 11:12
Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (ANKESOB) ve Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner, Otonomi'yi ziyaret etti.
Ayşe Kaya, Zeyno'nun malları için mahkemede!
31.08.2015 09:33
Teoman’dan 5 ay önce boşanan Ayşe Kaya, velayeti kendisinde bulunan küçük kızı Zeyno’ya miras hükümlerinin uygulanabilmesi için mahkemeye başvurdu.
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000