Sinpaş Altın Oran Çankaya satılık daire fiyatları!

Sinpaş Altın Oran Çankaya satılık daire fiyatları! Sinpaş Altın Oran Ankara satılık daire fiyatları 223 bin liradan başlıyor
03.04.2013 - 15:46
Yazı Boyutu

Sinpaş Altın Oran Ankara satılık daire fiyatları 223 bin liradan başlıyor. İçerisinde 1+1 ile 6,5+1 arasında değişen dairelerin yer aldığı Ankara Altınoran Evleri'nde konut fiyatları 223 bin lira ile 976 bin 900 lira arasında değişiyor.

62 metrekare ile 294 metrekare arasında değişen daire seçeneklerinin yer aldığı projede satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Sinpaş Yapı imzasıyla inşa edilen ve Ankara'nın en büyük projeleri arasında ilk sırada yer alan Altın Oran Çankaya'da 2 bin 647 daire bulunuyor.

Birinci ve ikinci etabında 1033 konutun yer aldığı Sinpaş Altınoran Konutları 1 milyon 850 bin metrekarelik arsa üzerinde yükseliyor. İnşaat alanı 1 milyon 200 bin metrekare olan Altın Oran Sinpaş'ta ilk etap Ağustos 2014, ikinci etap Aralık 2014, üçüncü etap Mart 2015 ve dördüncü etap Mayıs 2015'te teslim edilecek.

1923 ve 2023 kuleleriyle dikkat çeken Altınoran Ankara'da 10 bin metrekarelik Altınalan Alışveriş Merkezi ve Skywalk gibi birçok sosyal aktivite seçeneği bulunuyor.

Sinpaş Altın Oran iletişim bilgileri

Web: www.sinpasaltinoran.com.tr

Telefon: 444 19 74

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Sinpaş Yapı
Proje Sinpaş Altın Oran Çankaya
Telefon 444 19 74
Adres Sinpaş Altın Oran Çankaya Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000