Sinerji Residence Pendik fiyatları!

Sinerji Residence Pendik fiyatları! Pendik’te inşa edilen Sinerji İstanbul Residence projesinde 1+1 ve 2+1 konut seçenekleri mevcut
 
Yazı Boyutu

 

Pendik'te inşa edilen Sinerji İstanbul Residence projesinde 1+1 ve 2+1 konut seçenekleri mevcut. Fiyatların 195 bin liradan başladığı projede kapsamında teslimlerin 18 ay sonra gerçekleştirilmesi planlanıyor.

15 katlı tek blok halinde yükselen Sinerji İstanbul Residence'ta 158 daire bulunuyor. 1+1 dairelerin 195 bin lira ile 250 bin lira arasında değiştiği projede kapsamında 2+1 dairelerin fiyatı 255 bin lira ile 300 bin lira arasında farklılık göstermekte.

L şeklinde inşa edilen Sinerji İstanbul Residence, Anadolum İnşaat imzası taşıyor.

Anadolum Sinerji İletişim Bilgileri

Web: http://www.anadoluminsaat.com.tr

Telefon: 0216 646 24 04

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Dumankaya'dan kazandıran projeler!
26.05.2015 11:45
Dumankaya İnşaat, Dumankaya Dünyası farkıyla oturumculara eşsiz bir konfor imkânı sunarken yatırımcılar için de kazandıran projeler hayata geçiriyor.
Sultanbeyli’de tapu devir heyecanı!
26.05.2015 11:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli'nin tapu sorununun çözümü konusunda önemli bir adım atıldığını söyledi.
Avrupa Konutları Kale dükkan fiyatları
26.05.2015 10:40
Satışların tüm hızıyla devam ettiği projede fiyatlar 2 milyon 519 bin liradan başlıyor.
İnsanın dünyası su altına indi
26.05.2015 09:57
Jason De Caires Taylor’ın beton heykelleri Askeri Müze’de sergilenecek.
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000