Viraİstanbul'a 7 milyon lira ceza kesildi!
Viraİstanbul'a 7 milyon lira ceza kesildi!
Sektör, Mehmet Özhaseki'ye çok güveniyor!
Sektör, Mehmet Özhaseki'ye çok güveniyor!
Mehmet Özhaseki, Çevre ve Şehircilik Bakanı oldu!
Mehmet Özhaseki, Çevre ve Şehircilik Bakanı oldu!
65. Hükümet kabinesi açıklandı!
65. Hükümet kabinesi açıklandı!
Ev alırken artık bunlara dikkat ediyoruz!
Ev alırken artık bunlara dikkat ediyoruz!

Emlaktasondakika

Şahinbey Belediyesi Mavikent Konutları kurası 26 Ekim’de çekilecek

Şahinbey Belediyesi Mavikent Konutları kurası 26 Ekim’de çekilecek Şahinbey Belediyesi Mavikent Konutları'nın kurası 26 Ekim'de çekilecek
2013-10-21 - 13:42 21.10.2013 - 13:42 
Yazı Boyutu

Gaziantep Şahinbey Belediyesi tarafından inşa edilen Mavikent Konutları'nda satışa çıkarılan 1000 dairenin kura çekilişi 26 Ekim 2013 günü gerçekleştirilecek. Saat 9.00'da Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin'in katılımıyla Şahinbey Spor Salonu'nda gerçekleştirilecek. Projede teslimler 2015 yılında tamamlanacak.

Şahinbey Belediyesi Mavikent Konutları'nın kura sonuçları emlaktasondakika.com'da olacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan İztuzu uyarısı
19.05.2016 11:50
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Muğla Valiliğine gönderilen yazıda, İztuzu Plajı'nın ivedi olarak boşaltılması istendi
İstanbul'da 19.00'dan itibaren bu yollar kapalı!
18.05.2016 16:35
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Fenerbahçe-Muratbey Uşak Sportif takımları arasındaki basketbol müsabakası nedeniyle kapatılacak yolları açıkladı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000