Marina Life Residence'ta 180 bin liraya!

Marina Life Residence'ta 180 bin liraya! Pendik’te yapılan Marina Life Residence’da konut fiyatları 180 bin liradan başlıyor
21.06.2010 - 01:39
Yazı Boyutu

Grup İnşaat tarafından İstanbul Pendik'de yapılan Marina Life Residence projesi toplam 10 bin metrekarelik alanda 4 blokta 188 konuttan oluşuyor. Marina Life Residence Pendik'te 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+tipinde konutlar bulunuyor.

Marina Life Residence Pendik'te konut fiyatları 180 bin liradan başlıyor, 700 bin liraya kadar çıkıyor. Marina Life Residence Pendik'te bankalardan yüzde 25 peşinatla, 120 aya kadar uygun faiz oranlarından konut kredisi kullanılabiliyor.

Marina Life Residence projesinde inşaatın yılsonunda tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor.
Marina Life Residence projesinde 24 saat güvenlik, kapalı otopark, yüzme havuzu, spor kompleksi, sauna ve çocuk parkı bulunuyor.

Marina Life Residence'ta ayrıca motosiklet ve bisikletler için  özel park sahaları, 24 saat güvenlik kontrollü otomatik kapı geçişleri ve acil yardım hizmeti yer alacak.

Marina Life Residence Pendik iletişim bilgileri:
Web: www.marinaliferesidence.com 
E-mail: marinelife@seyriistanbul.com
Tel: 0216 598 31 87

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000