Kira öder gibi konut sahibi olun!

Kira öder gibi konut sahibi olun! Esenyurt’ta Kumuşoğlu İnşaat’ın imzasıyla hayata geçirilen Agena Park’ta son 38 dairenin satışı devam ediyor
05.04.2012 - 17:00
Yazı Boyutu

Esenyurt'ta Kumuşoğlu İnşaat'ın imzasıyla hayata geçirilen Agena Park'ta son 38 dairenin satışı devam ediyor.

Agena Park'ta “kira öder gibi” konut sahibi olma şansı yakalamak isteyenler için fiyatlar 158 bin lira ile 425 bin lira arasında değişkenlik gösteriyor.

1+1'den 4+1'e kadar konut seçeneği bulunan Agena Park'ta son 38 dairenin satışı devam ediyor.

Konutların hemen teslim edildiği projenin ödeme planına göre;

Yüzde 30 peşinat geri kalan bakiye 48 ay 0 faiz ya da yüzde 65 peşinat geri kalan miktar 120 ay 0 faiz seçeneğiyle ödenebiliyor.

Esenyurt'ta hayat bulan Agena Park 8 blok toplam 340 daireden ve alanları 89-116 metrekarelik 1+1, 114-128 metrekarelik 2+1, 152-167 metrekarelik 3+1, 218-231 metrekarelik 4+1 dairelerden meydana geliyor.

Agena Park sosyal donatıları arasında; cafe, restaurant, yüzme havuzları, spor merkezi, sauna, Türk hamamı, spor alanları, süs havuzu, çocuk oyun alanları gibi birçok sosyal aktivite merkezi yer alıyor.

Emlaktasondakika

Agena Park İletişim Bilgileri

Web: www.agenapark.com

Telefon: 0212 450 25 50

Firma Kumuşoğlu İnşaat
Proje Agena Park
Telefon 0212 450 25 50
Adres Agena Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000