Kandilli Boğaziçi Konakları’nda yaşam başladı!

Kandilli Boğaziçi Konakları’nda yaşam başladı! Boğaziçi’nde konumlanan Kandilli Konakları’nda yaşam başladı. Yeşille mavinin kucaklaştığı Boğaziçi Kandilli’de bulunan son yaşam alanında, farklı peyzaj mimarisi ile sınırlı sayıda tasarlanan Kandilli Konakları’nda huzurlu bir yaşam vaat ediliyor
15.09.2012 - 17:06
Yazı Boyutu

 

Boğaziçi'nde konumlanan Kandilli Konakları'nda yaşam başladı. Yeşille mavinin kucaklaştığı Boğaziçi Kandilli'de bulunan son yaşam alanında, farklı peyzaj mimarisi ile sınırlı sayıda tasarlanan Kandilli Konakları'nda huzurlu bir yaşam vaat ediliyor. Geniş havuz alanlarının tasarlandığı proje, üç katlı 14 konaktan oluşuyor.

Kişiye özel yaşam alanlarının tasarlandığı projede iç dekorasyon konut sahiplerinin seçimine bırakılıyor. Altı araca kadar kapalı özel otopark ve özel havuzları olan konaklarda, çevre ve ev güvenlik sistemi için güncel teknolojiyi içeren donanımlar kullanılıyor. Çok amaçlı hobi ve spor salonu olarak tasarlanan bölümler ise bilardo salonu, sauna veya spor alanı olarak kullanılabilecek özelliklere sahip.

Yavuz Karaman/Milliyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000