Büyükçekmece'ye 2 yeni yol yapılacak
İşte İstanbul’un dev projeleri
Emaar Square için 2016 teslimlerin yılı oluyor
Bayrak Towers'ın bir kulesi Arapların...
Tabliyeler denizden geliyor!

Kandilli Boğaziçi Konakları’nda yaşam başladı!

Kandilli Boğaziçi Konakları’nda yaşam başladı! Boğaziçi’nde konumlanan Kandilli Konakları’nda yaşam başladı. Yeşille mavinin kucaklaştığı Boğaziçi Kandilli’de bulunan son yaşam alanında, farklı peyzaj mimarisi ile sınırlı sayıda tasarlanan Kandilli Konakları’nda huzurlu bir yaşam vaat ediliyor
 
Yazı Boyutu

 

Boğaziçi'nde konumlanan Kandilli Konakları'nda yaşam başladı. Yeşille mavinin kucaklaştığı Boğaziçi Kandilli'de bulunan son yaşam alanında, farklı peyzaj mimarisi ile sınırlı sayıda tasarlanan Kandilli Konakları'nda huzurlu bir yaşam vaat ediliyor. Geniş havuz alanlarının tasarlandığı proje, üç katlı 14 konaktan oluşuyor.

Kişiye özel yaşam alanlarının tasarlandığı projede iç dekorasyon konut sahiplerinin seçimine bırakılıyor. Altı araca kadar kapalı özel otopark ve özel havuzları olan konaklarda, çevre ve ev güvenlik sistemi için güncel teknolojiyi içeren donanımlar kullanılıyor. Çok amaçlı hobi ve spor salonu olarak tasarlanan bölümler ise bilardo salonu, sauna veya spor alanı olarak kullanılabilecek özelliklere sahip.

Yavuz Karaman/Milliyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000