Helenium Twins Residence’ta 185 BİN LİRAYA!

Helenium Twins Residence’ta 185 BİN LİRAYA! 67 ile 95 metrekarelik konutlardan oluşan Helenium Twins’te konut fiyatları 185 bin liradan başlıyor, 320 bin liraya kadar çıkıyor
18.03.2010 - 21:33
Yazı Boyutu

Başarır İnşaat tarafından İstanbul Kartal Soğanlık'ta, E-5 yan yol üzerinde inşa edilen Helenium Twins 5 bin metrekare arsa üzerine 2 blokta 174 konuttan oluşuyor.
Helenium Twins 1+1 ve 2+1 tipinde 67, 71 ve 95 metrekarelik konutlardan oluşuyor. Helenium Twins'te konut fiyatları 185 bin liradan başlıyor, 320 bin liraya kadar çıkıyor.
Aralık 2011'de teslim edilecek Helenium Twins klima, açık yüzme havuzu, yürüyüş  parkurları, çocuk oyun alanları, Türk hamamı, sauna, buhar banyosu, soyunma odaları ve rezidans hizmetleri bulunacak.
Projede her bir ev Adalar'dan Tuzla'ya kadar deniz manzarasına sahip. 2012'de hizmete girmesi beklenen Marmaray İstasyonu'na 50 metre mesafede inşa edilen projenin hemen önünde otobüs durakları bulunuyor. Kartal Kentsel Dönüşüm Planı içinde yer alan Helenium Twins TEM Otoyolu'na 100 metre, Maltepe Carrefour'a ve Kartal Real'e 500 metre, Kartal feribot iskelesine üç kilometre, Sabiha Gökçen Havalimanı'na ise 14 kilometre mesafede yer alıyor.
 

İletişim bilgileri
Web: www.heleniumtwins.com

E-posta: info@basarir.com.tr

Tel: 0216 420 23 23
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Filli Boya’dan tonlarca atığın geri dönüşümüne katkı!
01.04.2015 15:15
Ülkemiz geleceğine ve ekonomisine katkılarını sürdürüyor Filli Boya, 2014’te 3.758 ton atığın geri dönüşümüne katkıda bulundu.
Akkuyu Santrali, 7 yıldan daha önce hizmete girecek!
01.04.2015 13:42
Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Fuad Akhundov, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Akkuyu Santrali’nin planlanandan önce hizmete gireceğini belirtti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000